آواژنگ پاوربانک‌های RAVPower را وارد بازار کشور می‌کند

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
آواژنگ با برگزاری رویدادی، ضمن پرده‌برداری از لوازم جانبی RAVPower، از عرضه‌ی آن‌ها با گارانتی ۱۸ ماهه خبر داد.
تبلیغات

آواژنگ عصر روز گذشته، مراسمی را برای پرده‌برداری از گروه کالایی جدید خود برگزار کرد. درحالی‌که علاقه‌مندان حوزه‌ی فناوری در کشور، آواژنگ را بیشتر به‌‌عنوان عرضه‌کننده‌ی قطعات کامپیوتر، حافظه و ماشین‌های اداری می‌شناسند، این شرکت روز گذشته از آغاز عرضه‌ی لوازم جانبی RAVPower نیز خبر داد؛ لوازمی که عمدتا به انواع پاوربانک، پدهای شارژ بی‌سیم، شارژرهای فندکی و کابل‌های شارژ خلاصه می‌شوند.

مقاله‌های مرتبط:

    راوپاور، تنها یکی از زیرمجموعه‌های گروه چینی سان‌ولی (SunValley) به‌حساب می‌آید؛ گروهی که با قدمت ۱۲ ساله که براساس اعلام آواژنگ نزدیک به ۱۰۰۰ پتنت ثبت‌شده دارد و دفاتری نیز در آمریکا، ژاپن و آلمان راه‌اندازی کرده و در ۶۰ کشور، فعال است. به‌گفته‌ی نیما ناپلیان، مدیر کالای لوازم جانبی در آواژنگ، علاوه‌بر RAVPower، محصولات برند دیگر سان‌ولی موسوم به TaoTronics که در زمینه‌ی سیستم‌های صوتی فعالیت می‌کند، به‌زودی از طریق آواژنگ وارد بازار کشور خواهد شد.

    RAVPower

    ناپلیان می‌‌گوید برخلاف بسیاری از لوازم جانبی موجود در بازار ایران، صفر تا ۱۰۰ محصولات RAVPower توسط همین شرکت طراحی، توسعه و تولید می‌شوند. ناپلیان مهم‌ترین ویژگی‌ مدل‌های مختلف پاوربانک راوپاور را فناوری اختصاصی iSmart برای تنظیم هوشمند شدت جریان ورودی به دستگاه‌‌های کاربر، فناوری Hyper Air برای پشتیبانی هم‌زمان از سیستم شارژ سریع کوالکام و اپل در کنار فناوری CaN و سلول‌های باتری M50 ال‌جی برای کاهش چشم‌گیر ابعاد سیستم‌های شارژ RAVPower عنوان می‌کند.

    در جریان رویداد روز گذشته، علی‌اصغر طاقت، مدیرعامل شرکت فن‌آوران آواسیس، صاحب‌امتیاز برند تجاری آواژنگ، ضمن نگاهی کوتاه به سه دهه فعالیت آواژنگ در حوزه‌ی IT کشور، اعلام کرد که هم‌اکنون آواژنگ محصولات بیش از ۳۰ برند را عرضه می‌کند و به‌زودی امکان خرید اینترنتی از وب‌سایت شرکت را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ناگفته نماند که آواژنگ لوازم جانبی RAVPower را با گارانتی ۱۸ ماهه روانه‌ی بازار خواهد کرد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات