محمد مراد بیات، دبیر کل رویداد ITE از هدف و جایگاه این رویداد می‌گوید

سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران صبح امروز سه شنبه (۲۸ آبان ماه) با حضور صدها نفر از مقامات و مدیران ارشد صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری رسما آغاز به کار کرد.
تبلیغات

نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) علاوه‌بر‌اینکه محلی برای شبکه‌سازی و گفت‌وگوی فعالان حوزه‌ی بانکی است، از کارگاه‌ها و پنل‌های گفت‌وگو میزبانی می‌کند که در خلال آن، بسیاری از کارشناسان آخرین دستاوردهای حوزه‌ی بانکی و جدیدترین فناوری‌ها را بررسی می‌کنند. ازجمله‌ی این فناوری‌ها باید به بلاک‌چین اشاره کرد که در نمایشگاه تراکنش ایران، ابعاد مختلف این تکنولوژی نوپا واکاوی می‌شود.

در ابتدای رویداد افتتاحیه‌ی نمایشگاه نمایشگاه تراکنش، دکتر بیات، مدیرعامل فابا و دبیرکل نمایشگاه تراکنش ایران طی سخنانی به معرفی این نمایشگاه و ظرفیت‌های آن پرداخت. براساس سخنان بیات، نمایشگاه تراکنش ایران یک گردهمایی فناورانه است و نمی‌توان آن را رقیبی برای سایر نمایشگاه‌ها و رویداد‌هایی که در حوزه‌ی پولی‌مالی برگزار می‌شوند، تصور کرد. براساس سخنان بیات، طی نمایشگاه تراکنش ایران بیش از ۱۲۰ سخنران حضور خواهند داشت. همچنین باید به پیش‌بینی حضور ۱۰ هزار بازدیدکننده در این نمایشگاه اشاره کرد. 

به همین منظور فرصت را غنیمت شمرده و از ایشان در ارتباط با هدف اصلی نمایشگاه سوال کردیم. در ادامه با ما همراه باشید:

تماشا در آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات