بهترین مسیر برای آموزش سئو به صورت حرفه‌ای

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
متخصصین سئو تلاش می‌کنند تا با شناخت و رعایت استانداردهای گوگل جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب کرده و از این طریق آمار بازدید و فروش یک سایت را افزایش دهند.
تبلیغات

اهمیت سئو و رقابت پیچیده برای کسب جایگاه در نتایج موجب شده است که ارزش آن هر روز بیشتر از گذشته باشد. در نتیجه متخصصین سئو درآمد بالایی از طریق ارائه خدمات به کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک اینترنتی کسب می‌کنند.

چرا بهتر است سئوی سایت را خودمان انجام دهیم؟

موفقیت در سئو امری زمان‌بر است و در این مدت نیازمند تولید محتوای اختصاصی، بهینه‌سازی ساختار سایت و البته افزایش اعتبار دامنه از طریق لینک‌سازی هستیم. علاوه بر این سئو دانشی تخصصی محسوب می‌شود و افرادی که خدمات سئو را ارائه می‌دهند، معمولا هزینه بالایی دریافت می‌کنند.

در این شرایط اگر صاحب کسب‌وکار تسلط کافی بر سئو و استانداردهای آن کسب کند می‌تواند، اولا نظارت بهتری بر عملکرد سایت خود داشته باشد و ثانیا صرفه‌جویی مناسبی در هزینه‌ها انجام دهد. ولی آیا یادگیری سئو ساده و ارزان است؟ به طور حتم خیر!

آکادمی وبسیما

برای آموزش سئو ابتدا باید منابع ارزشمند و استانداردهای اولیه را به خوبی بشناسیم. پس از آن به دنبال تکنیک‌های کاربردی بوده و بر روی سایت خود اجرا نماییم. در نهایت تاثیرگذاری هر یک از این روش ها را آنالیز کرده و براساس آن استراتژی‌های جدیدی اتخاذ کنیم.

این فرآیند همواره با درصد بالایی از خطا همراه است زیرا در قدم‌های اولیه دانش کاربردی و تجربه اجرایی لازم را نداریم. به همین دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی می‌تواند میانبر مناسبی برای کسب دانش تخصصی سئو باشد.

برای یادگیری سئو باید ابتدا با مفاهیم و استانداردهای آن آشنا شویم. در ادامه بهترین راه آموزش سئو را به شما معرفی می‌کنیم.

۱- درک مفهوم سئو با استفاده از تجربیات متخصصین

اولین قدم ما برای یادگیری این دانش ارزشمند آن است که با مفهوم سئو آشنا شویم. تعریف‌های متعددی برای پاسخ به این سوال ساده ارائه شده است که بیشتر آنها برگرفته از معانی ساده و عمومی هستند.

برای درک بهتر مفهوم سئو پیشنهاد می‌کنیم از نظرات متخصصین و فعالین این حوزه استفاده کنید، زیرا می‌توانید علاوه بر درک مفهوم اصلی، دغدغه‌ها و تجربه‌های کاربردی را نیز دریابید.

به همین منظور در آکادمی وبسیما نقطه نظرات افراد تاثیرگذار و متخصصین سئو را در صفحه‌ای با عنوان سئو چیست جمع‌آوری کرده‌ایم. مطالعه این نظرات به شما کمک می‌کند درک بهتری از سئو و کاربرد آن داشته باشید.

۲- آموزش رایگان سئو با منابع و کتاب‌های معتبر

قدم دوم برای یادگیری سئو استفاده از منابع معتبر فارسی و انگلیسی است. سئو یک علم گسترده و البته در حال تغییر است. به همین دلیل در قدم‌های اولیه شما باید تنها به منابع معتبر مراجعه کرده و استانداردهای اولیه را از آنها بیاموزید.

در سایت آکادمی وبسیما بخشی به عنوان آموزش رایگان سئو در نظر گرفته شده‌ است که در ابتدا اهمیت یادگیری و کاربرد سئو را برای شما شرح می‌دهد. علاوه براین کتاب‌های تخصصی و معتبر در این زمینه را به شما معرفی می‌کند.

برای شروع یادگیری می‌توانید از کتاب «سئو برای همیشه» استفاده کنید. با مطالعه این کتاب، مفاهیم اصلی و استراتژی‌های رایج سئو که در طول زمان ثابت و ارزشمند باقی مانده‌اند را می‌آموزید.

همچنین در این سایت بخشی با عنوان اصطلاحات تخصصی سئو پیش‌بینی شده است که به شما کمک می‌کند عبارات‌ رایج در این حوزه را شناخته و مفهوم هر کدام را به خوبی درک کنید.

تا اینجا شما با ادبیات حاکم بر سئو به خوبی آشنا شده‌اید و آمادگی لازم برای شروع یک پروژه واقعی را دارید. ولی در کنار دانش به کسب تجربه نیز نیاز خواهیم داشت.

۳- دوره‌های آموزش سئو، راه میانبر شما

پس از آنکه دانش اولیه را در حوزه سئو کسب کردید با انبوهی از سوالات مواجه خواهید شد. شما به خوبی می‌دانید که چه کارهایی برای موفقیت در سئو لازم است ولی احتمالا نمی‌دانید که آنها را چطور و در چه زمانی انجام دهید.

شرکت در دوره‌های آموزشی به شما کمک می‌کند مسیر آزمون و خطا را کوتاه کرده و آنچه قرار است در یک سال تجربه کنید در یک ماه یاد بگیرید. هزینه‌ای که برای دریافت این اطلاعات تخصصی و تجربه کاربردی می‌پردازید در مقابل زمان و هزینه‌ای که برای آزمون و خطای روش‌های مختلف صرف می‌کند بسیار ناچیز است.

آکادمی وبسیما

آکادمی وبسیما با ارائه ۵ کارگاه تخصصی به شما کمک می‌کند که دانش تخصصی و کاربردی سئو را طی ۲۰ ساعت آموزش حضوری دریافت کنید. مباحث ارائه شده در دوره جامع سئو عبارتند از:

۱) استراتژی سئو و تولید محتوا

در این کارگاه یک مسیر کاربردی برای تدوین استراتژی سئو شامل انتخاب کلمات کلیدی، آنالیز رقبا و طراحی ساختار کلی سایت ارائه می‌شود. در ادامه با بررسی الگوریتم‌های گوگل به یک دستورالعمل جامع برای تولید محتوای اختصاصی و انتشار و پشتیبانی آن تا کسب جایگاه مطلوب می‌پردازیم.

۲) آموزش حرفه‌ای گوگل سرچ کنسول

ابزار قدرتمند و البته رایگان سرچ کنسول به ما کمک می‌کند درک درستی از وضعیت سئو سایت و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن داشته باشیم. در این کارگاه تخصصی کلیه امکانات و ابزارهای موجود در سرچ کنسول و نحوه استفاده از هر کدام را می‌آموزیم.

۳) تکنیک‌های حرفه‌ای سئو

تولید محتوا اولین قدم برای ورود به فضای رقابت است ولی اطلاعات جمع‌آوری شده توسط سرچ کنسول به ما کمک می‌کند تا با توجه به نقاط ضعف سایت استراتژی‌های بهتری برای کسب جایگاه به دست آوریم.

در این کارگاه استراتژی‌های حرفه‌ای سئو برای بهبود رتبه و حفظ جایگاه شامل افزایش CTR، کامنت مارکتینگ، ویدئو مارکتینگ و... را می‌آموزیم.

۴) سئو تکنیکال و بهینه‌سازی سایت

برای آنکه فعالیت‌های ما بیشترین اثربخشی را داشته باشند باید در سایت خود استانداردهای سئو در کدنویسی را به خوبی رعایت کرده باشیم. در این کارگاه، کدنویسی استاندارد و تاثیر تگ‌های HTML بر سئو، بهینه‌سازی سرعت سایت، استفاده از نشانه‌گذاری استاندارد و به کارگیری فریم ورک AMP را به صورت تخصصی می‌آموزیم.

۵) لینک‌سازی کلاه سفید

برای کسب جایگاه بهتر و رسیدن به رتبه‌های برتر در نتایج جستجو نیازمند افزایش اعتبار دامنه و صفحات اصلی آن هستیم. زمانی‌که در یک رقابت جدی قرار گرفته‌ایم ارزش و تاثیر لینک‌سازی برای ما نمایان می‌شود.

در این کارگاه با استانداردهای لینک‌سازی داخلی، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به خوبی آشنا شده و در پایان یک دستورالعمل و برنامه زمانی دقیق برای استفاده از هرکدام دریافت می‌کنیم.

با شرکت در این ۵ کارگاه علاوه بر کسب دانش تخصصی سئو می‌توانید از خدمات رایگان آموزشی و پشتیبانی حرفه‌ای آکادمی وبسیما بهره‌مند شده و گواهی معتبر شرکت در دوره را دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی به سایت آکادمی وبسیما به آدرس Websima.academy مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات