تاریخ پیش فروش گوشی Galaxy Note 8 لو رفت

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سامسونگ به شکل اتفاقی و ناخواسته تاریخ پیش‌فروش گوشی Galaxy Note 8 را اعلام کرده است.
تبلیغات

چند روز پیش سامسونگ تایید کرد که قرار است یک کنفرانس مطبوعاتی در ۲۳ آگوست در نیویورک برگزار شود، جایی که انتظار می‌رود Galaxy Note 8 معرفی شود. سپس در گزارش درآمدهای اخیر خود اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال و احتمالا اواخر ماه سپتامبر مدل جدید Galaxy Note عرضه خواهد شد. اگر چه سامسونگ سعی در مخفی نگه‌داشتن تاریخ دقیق عرضه‌ی این محصول داشت، به نظر می‌رسد که تاریخ پیش‌فروش را به صورت ناخواسته لو داده است.

طبق اسناد موجود در سایت استرالیایی سامسونگ، گلکسی نوت ۸، در تاریخ ۲۸ آگوست آماده‌ی پیش‌فروش در این منطقه خواهد بود؛ یا حداقل در این تاریخ برنامه‌ی جایگزینی صفحه نمایش برای Galaxy Note 8 در این منطقه آغاز خواهد شد. سامسونگ استرالیا طرح جایگزینی یک صفحه‌نمایش رایگان برای Galaxy Note 8 را در مدت ۱۲ ماه پس از خرید، اجرا خواهد کرد که از اواخر اکتبر ۲۰۱۷ انجام می‌گیرد. با این حال، خریداران باید پیش از ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷ این پیشنهاد را فعال کنند.

اسناد موجود در وب سایت سامسونگ، علاوه بر آشکار کردن تاریخ شروع پیش‌فروش در استرالیا، نام کامل گوشی (Galaxy Note 8) و شماره‌ی مدل محصول (SM-N9404) را نیز ذکر کرده است.

doc samsung galaxy s8

جالب اینجاست که پست اصلی که توسط وبلاگ رومانیایی Androidu.ro برنامه‌ی سامسونگ را لو داده است، مطلب را از روی سایت برداشته است، اما یک نسخه از آن هنوز هم به لطف Google Cache وجود دارد. سایت استرالیایی Ausdroid نیز این پست را منتشر کرده است.

اگر ۲۵ آگوست تاریخ پیش‌فروش در استرالیا باشد، به احتمال زیاد در همان تاریخ Galaxy Note 8 برای پیش‌فروش در سایر بازارهای عمده‌، از جمله ایالات متحده آمریکا، کشورهای عضو اتحادیه اروپا و آسیا، در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات