به تعداد محدود: ویندوز 10 اورجینال رایگان با خرید آنتی ویروس کسپرسکی

یک‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایدکو توزیع کننده محصولات کسپرسکی به مدت محدود به تمام کاربرانی که آنتی ویروس کسپرسکی را تهیه کنند، بدون قرعه کشی لایسنس اورجینال ویندوز 10 را با همکاری کی بازار هدیه می‌دهد.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایدکو، این طرحِ ویژه با نام «اورجینال شوید» به تعداد محدود تدارک دیده شده است تا کاربران با استفاده همزمان از سیستم عامل اورجینال ویندوز 10 و آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی، در مقابل تهدیدات خطرناک اخیر نظیر واناکرای و ... به طور کامل ایمن شوند. کاربران خانگی، شرکت‌ها و ... محدودیتی در استفاده از این طرح ویژه ندارند، تمام کاربرانی که آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی را از صفحۀ اختصاصی این طرح تهیه فرمایند، بلافاصله از طریق ایمیل، لایسنس اورجینال کسپرسکی را دریافت خواهند کرد و همچنین با همکاری Keybazaar –فروشگاه عرضه محصولات نرم افزاری اورجینال- لایسنس ویندوز 10 اورجینال نیز به صورت رایگان برای آنها ارسال خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با کلیک روی لینک بالا، به‌صورت آنلاین با کارشناسان شرکت ایدکو گفتگو کنند.

گفتنی است طرح «اورجینال شوید» به مدت محدود برپا بوده و خریداران از هرکدام از نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین که خرید خود را انجام دهند، بدون قرعه کشی از جایزه بهره‌مند خواهند شد.

ایدکو همواره با ارائه جدیدترین محصولات کسپرسکی در سطح کشور سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد تا همگام با فناوری‌های امنیتی روز دنیا، فضای مجازی را با کمترین دغدغه‌ای بابت مصونیت حریم شخصی و شغلی خود تجربه کنند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات