کلیپو، اپلیکیشن برگزیده جشنواره رسانه های دیجیتال در عنوان تجارت و کسب و کار

پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن ویدیویی کلیپو، در عنوان تجارت و کسب و کار در بخش نرم افزار تلفن همراه و رسانه‌های هوشمند نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال، برگزیده نشان عالی سرآمد شد.
تبلیغات

کلیپو، اپلیکیشن برگزیده تجارت و کسب و کار در نهمین جشنواره رسانههای دیجیتال شد. این مراسم با حضور سید‌رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان رسانه‌های دیجیتال و جمع کثیری از مدیران و صاحب نظران در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهارستان برگزار شد.

به نقل از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، هیئت داوران نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال پس از داوری بیش از ۲۵۰۰ اثر، سرانجام اسامی نامزدهای نهایی را در بخش‌ها و محورهای مختلف موضوعی منتشر کرد که در این میان اپلیکیشن کلیپو توانست برترین نشان را به خود اختصاص دهد.

تندیس سرآمد رسانه‌های دیجیتال توسط حمیدرضا فتحعلیان، مدیرعامل مجموعه، دریافت شد و شهاب سلطانی زاده، قائم مقام مدیرعامل نیز در این مراسم حضور داشتند.

کلپیو به عنوان یکی از برگزیدگان نهایی در  روز سه شنبه مورخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۵ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان رسانه‌های دیجیتال در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهارستان، نشان عالی سرآمد را دریافت کرد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات