برنامه Panorama 360: ثبت تصاویر پانوراما در اندروید و آی او اس - زوم اپ

پنج‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Panorama 360 اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که به کمک آن می‌توانید تصاویر پانوراما و ۳۶۰ درجه ثبت کنید.
تبلیغات

ثبت تصاویر پانوراما از سال‌ها پیش و حتی در گوشی‌های جاوا امکان‌پذیر بود و به دلیل آن‌که توانایی ثبت تمام زوایای یک منظره را داشت، به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های عکاسی تبدیل شد؛ به‌طوری‌که بعد از گذشت سال‌ها، هنوز هم یکی از رایج‌ترین شیوه‌های عکاسی به‌حساب می‌آید. اما با تولید گوشی‌های هوشمند و اضافه شدن سنسورهای حرکتی، تصاویر پانوراما ارتقاء یافتند و به لطف این ویژگی، ثبت و مشاهده‌ی این تصاویر وارد مرحله‌ی جدیدی شد. تا پیش از این موضوع، عکس‌های ۳۶۰ درجه‌ای در گوشی‌های جاوا، به‌صورت یک تصویر با اندازه‌ای بسیار طولانی قابل مشاهده بود که تمام ۳۶۰ درجه‌ی محیط را در یک تصویر ساده و دوبعدی به شما نشان می‌داد. اما با ورود سنسورهای هوشمند، کاربران قادر خواهند بود این تصاویر را دقیقا مشابه زمانی که به ثبت آن‌ها پرداختند و تنها با حرکت دادن گوشی به اطراف مشاهده کنند. Panorama 360 یکی از اپلیکیشن‌هایی است که قادر به ساخت تصاویر پانوراما و سه‌بعدی در گوشی‌های اندروید و آیفون خواهد بود.

نکته‌ی جالبی که در Panorama 360 وجود دارد، امکان اشتراک‌گذاری عکس‌های ثبت‌شده به‌صورت آنلاین است. به لطف این ویژگی شما قادر خواهید بود تصاویر سه‌بعدی و پانورامایی که کاربران جهانی این اپلیکیشن در بخش آنلاین منتشر کرده‌اند، ببینید و از تماشای مناظر جذاب در نقاط مختلف دنیا لذت ببرید. نکته‌ای که باعث جذاب بودن این ویژگی شده است، امکان مشاهده‌ی سه‌بعدی عکس‌های پانوراما است؛ به‌طوری‌که برخلاف تصاویر ساده‌ای که از مناظر مختلف در اینترنت وجود دارد، تصاویر موجود در Panorama 360 را می‌توانید با حرکت دادن گوشی به سمت‌های مختلف مشاهده کنید که حسی بسیار واقعی برای کاربر خواهد ساخت. این عملکرد Panorama 360 تا حد زیادی به اپلیکیشن Sphere360 شباهت دارد و با توجه به مشکلات کندی و سنگین بودن برنامه‌ی Sphere، اپلیکیشن Panorama 3600 می‌تواند جایگزین خوبی برای آن باشد.

اپلیکیشن Panorama 360 برای اندروید و آیفون منتشر شده است و برای اجرا به اندروید 2.3 و‌ ای او اس 9 یا بالاتر نیاز خواهد داشت. برای دانلود این برنامه که تنها در پلی‌استور گوگل دارای بیش از ۵ میلیون دانلود است، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • امکان ساخت تصاویر پانوراما و سه بعدی
  • امکان ذخیره‌ی آفلاین و آنلاین
  • امکان اشتراک گذاری مستقیم از داخل برنامه
  • امکان مشاهده‌ی عکس‌های ساخته شده توسط دیگران

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات