DeX Station یکی از لوازم جانبی گلکسی اس 8 خواهد بود

پنج‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
DeX Station نام دستگاهی است که گفته می‌شود سامسونگ در نظر دارد به‌عنوان وسیله جانبی برای گلکسی اس ۸ یا همان پرچم‌دار جدیدش عرضه کند.
تبلیغات

تقریبا مطمئن هستیم که کاربران گلکسی اس 8 دستی بسیار باز در زمینه انتخاب لوازم جانبی برای تلفن همراهشان خواهند داشت. گفته می‌شود سامسونگ لوازم جانبی بسیار متنوعی برای گلکسی اس ۸ عرضه می‌کند؛ اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که هیچ کدام از این موارد فعلا تایید نشده‌اند. با وجود اینکه تا ۲۹ مارس (۹ فروردین) و زمان معرفی این محصول چندین روز مانده است؛ اما تاکنون اطلاعات مختلفی در خصوص تعدادی از لوازم جانبی این دستگاه منتشر شده‌اند.

DeX Station

بر اساس این اطلاعات، سامسونگ در نظر دارد در جعبه مربوط به خرده‌فروشی‌های گلکسی S8 یک هدفون AKG نیز قرار دهد. همچنین گفته می‌شود برای این  پرچم‌دار جدید، پاور بانک و داک به‌عنوان لوازم جانبی عرضه خواهند شد.

DeX Station نام وسیله‌ای است که به نظر می‌رسد سامسونگ برای گلکسی اس ۸ ارائه خواهد کرد. این محصول به کاربران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس امکان می‌دهد که گوشی هوشمندشان را به مانیتور خارجی متصل کنند. همچنین امکان استفاده از کیبورد و ماوس از این طریق برای تعامل با اپلیکیشن‌های دسکتاپ وجود خواهد داشت.

DeX Station

DeX Station قیمتی در حدود ۱۵۰ یورو خواهد داشت و از پورت‌های موجود در آن می‌توان به دو پورت USB-A، یک پورت اترنت (۱۰۰ مگابایت بر ثانیه)، پورت USB Type-C و پورت HDMI برای نمایش ویدیو‌های خارجی با حداکثر توان نمایش 4K با ۳۰ فریم در ثانیه اشاره کرد. البته در داخل این دستگاه یک فن خنک‌کننده نیز تعبیه شده است.

انتظار می‌رود سامسونگ در ۹ فروردین دستگاه تجربه کامپیوتر رومیزی (DeX) برای پرچم‌دار جدیدش را هم‌زمان با سایر لوازم جانبی گلکسی اس ۸ معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات