تماشا کنید: ویدیو جعبه گشایی آیفون 7 پلاس قرمز

پنج‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اپل دو روز پیش مدل قرمز آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را معرفی کرد و حالا ویدیو جعبه گشایی آیفون ۷ پلاس قرمز توسط مارکوس براونلی در یوتیوب منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه‌ی این مطلب تماشا کنید.
تبلیغات

روز گذشته اپل از مدل مخصوص قرمز رنگ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد. این مدل جدید بدنه‌ای از جنس آلومینیم با رنگ قرمز زنده دارد و وسط آن لوگوی نقره‌ای اپل به چشم می‌خورد. علاوه بر این، حاشیه‌های پنل جلویی این مدل سفیدرنگ هستند.

اگرچه مدل جدید قرمز آیفون‌های اپل تا روز جمعه (۲۴ مارس) عرضه نخواهند شد؛ اما یکی از یوتیوبرهای معروف به نام مارکوس براونلی (MKBHD) توانسته است پیش از سایر کاربران به این مدل دسترسی داشته باشد و  اولین ویدیو جعبه گشایی مدل قرمز آیفون را در یوتیوب منتشر کند.

آیفون قرمز با جعبه‌ای عرضه خواهد شد که روی آن یک آیفون قرمز رنگ و یک متن قرمز به چشم می‌خورد و درون جعبه این محصول دفترچه راهنمای معمولی در کنار یک کاغذ قرمز رنگ قرار دارد. سایر اجزای بسته‌بندی این مدل نیز همانند مدل‌های دیگر آیفون، شامل یک کابل شارژ یو‌اس‌بی به لایتنینگ و هدفون‌های معمولی آیفون است.

اولین بازخورد مارکوس براونلی به آیفون قرمز رنگ بیان این جمله است: «این واقعا قرمز است و ظاهر بسیار خوبی دارد.» وی در ادامه می‌گوید: «این مدل همان‌طور که فکر می‌کنید خوب است» و سپس آیفون قرمز را به‌عنوان یکی از زیبا‌ترین آیفون‌های اپل توصیف می‌کند.

بنا به اعلام براونلی، این مدل جدید به‌خوبی تولید شده و رنگ مورد استفاده در آن  جلا داده‌شده و کاملا اشباع است. همچنین از آنجا که این مدل به‌اندازه‌ی مدل‌های مشکی مات و جت‌بلک آیفون تیره نیست، جای اثر انگشت کاربرروی آن زیاد مشخص نخواهد بود. براونلی علاقه‌ای به پنل جلویی سفید در دستگاه‌های مختلف ندارد و در واقع این نوع پنل‌ها را مسخره می‌داند. وی در ویدیوی جعبه گشایی آیفون ۷ پلاس قرمز اعلام کرد که ترجیح می‌داد این مدل جدید با پنل جلویی مشکی ‌عرضه می‌شد.

اپل نسخه‌ی مخصوص قرمز آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را برای جشن‌ گرفتن ده سال همکاری با موسسه‌ی خیریه‌ی RED تولید کرده است. افراد می‌توانند با خرید آیفون‌های قرمز در حمایت از موسسه‌ی خیریه‌ی RED که برای مبارزه با بیماری‌هایی مثل HIV و ایدز فعالیت می‌کند، مشارکت داشته باشند.

در طی ده سال همکاری اپل با موسسه‌ی RED، این کمپانی بیش از ۱۳۰ میلیون دلار به این موسسه‌ی خیریه کمک مالی کرده و در واقع بزرگ‌ترین حامی بنیاد خیریه‌ی مورد اشاره است.

مدل‌های جدید قرمز رنگ آیفون با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت و قیمت این دو مدل به ترتیب ۷۴۹ دلار و ۸۴۹ دلار برای آیفون ۷ و ۸۶۹ دلار و ۹۶۹ دلار برای آیفون ۷ پلاس در نظر گرفته شده است. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، این مدل‌های جدید از روز جمعه و در بیش از ۴۰ کشور در سراسر دنیا به فروش خواهند رسید.

دانلود ۳۶۰p | دانلود ۷۲۰p | دانلود ۱۰۸۰p

نظر شما در مورد مدل قرمز آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات