کاندیدای انتخابات فرانسه از هولوگرام برای شروع کمپین انتخاباتی‌ کمک گرفت

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ژان لوک ملانشن، سیاستمدار چپ‌گرای فرانسه، از هولوگرام برای حضور در دو شهر بزرگ این کشور و آغاز کمپین انتخاباتی خود استفاده کرد.
تبلیغات

سیاستمدار چپ‌گرای فرانسه، ژان‌لوک مِلانشُن، یکشنبه‌ی این هفته از تکنولوژی هولوگرام استفاده کرد تا در دو تجمع انتخاباتی هم‌زمان در شهرهای  لیون و پاریس حضور پیدا کند.

ملانشن کمپین انتخاباتی خود را در حالی شروع کرد که شخصا در شهر لیون حاضر بود و توانست ۵۰۰ کیلومتر دورتر، در پاریس و با کمک هولوگرام سه‌بعدی حضور پیدا کند.

این سخنرانی‌ به شکلی برنامه‌ریزی شده بود که با گفتگوی مارین لو‌پن، رقیب انتخاباتی ملانشن، که در رون ولی اتفاق می‌افتاد هم‌زمان شوند.

هولوگرامی که در پاریس به نمایش درآمد، تصویری زنده از سخنرانی اصلی بود که با دو ثانیه تأخیر به مخاطبان می‌رسید. این تصاویر توسط ماهواره به پاریس انتقال یافتند و با کمک شرکتی به نام آدرنالین به شکل هولوگرام به نمایش درآمدند. طبق گزارش فرانس ۲۴، این نمایش به شکل تقریبی ۳۰ تا ۴۰۰ هزار یورو هزینه برداشته است.

ملانشن تنها سیاستمداری نیست که برای گسترش پیام خود به فناوری روی آورده است. در سال ۲۰۱۴ رجب طیب اردوغان از هولوگرامی بسیار بزرگ برای جلب توجه‌ عموم در زمان نخست‌وزیری خود استفاده کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات