چگونه بهترین هدفون و یا اسپیکر را بخریم؟

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هر روزه محصولات جدیدی به بازار صوت و تصویر ایران اضافه می‌شوند و این امر، رقابت را جذاب‌تر می‌کنند؛ اما کمتر برندی را می‌توان یافت که تجربه‌ای بلند مدت در تولید محصولات صوتی داشته باشد و خوشبختانه محصولات The House Of Marley از این دست محصولات هستند.
تبلیغات

برند مارلی با هدف‌های عظیمی به بازار هدفون و اسپیکر جهانی پا گذاشته است که در این مقاله به چند نکته از این موارد اشاره کرده و شما را با محصولات این برند آشنا می‌کنیم. محصولات مارلی نسل جدیدی از اسپیکرها و هدفون‌هایی هستند که شفافیت، کیفیت تولید و طراحی کلاسیک را همراه با هم ارایه می‌کنند.

هدفون مارلی

۱-شفافیت: اولین و مهم‌ترین هدف مارلی رساندن صدای با کیفیت و شفاف به گوش‌های شنونده است. مارلی با استفاده از مواد اولیه طبیعی و تلاش برای محدود کردن پلاستیک در مواد اولیه توانسته است شفاف‌ترین صدا را در بین محصولات رده‌بالای بازار ارایه کند. استفاده از مواد اولیه برگشت‌پذیر به طبیعت در بسته‌بندی و محصولات سبب شده است تا  پس از پایان عمر، این محصولات آسیبی به محیط زیست وارد نکنند.

همچنین استفاده از نئودیمیوم در درایوها و سیستم تولید بیس باعث نرمی صدای تولیدی و تفکیک آن از صدای زیر می‌شود. ضمنا این فلز با تولید کمترین میدان مغناطیسی آسیبی به سلامتی شما و اطرافیانتان نمی‌رساند.

۲- کیفیت تولید: کیفیت صدای دستگاه‌های صوتی به دلیل پرده‌های صوتی و آهن رباهای به کار رفته، ارتباط مستقیمی با نحوه تولید این دستگاه‌ها دارد. محصولات مارلی به دلیل طی کردن بیشتر مسیر تولید با دست انسان و کمتر به کار گرفتن خط تولید ماشینی از بالاترین کیفیت تولیدی ممکن برخوردار هستند.

۳-طراحی کلاسیک: در میان محصولات موجود در بازار کمتر اسپیکر یا هدفونی را می‌توان یافت که در کنار صدای با کیفیت از ظاهر خوبی نیز برخوردار باشد؛ اما محصولات مارلی با بهره‌گیری از پارچه، الیاف کنف و چوب بامبو ضمن بهره بردن از طنین صدا در چوب طراحی منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد.

هدفون مارلی

طیف گسترده محصولات مارلی شامل هدفون های ورزشی بی سیم، هدفونهای روزمره مقرون به صرفه، اسپیکر های خانگی و اسپیکرهای همراه است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات