سفرهای نوروزی به سراسر دنیا با رزرو مستقیم هتل

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوبوکینگ، بزرگترین شبکه رزرواسیون آنلاین هتل‌های سراسر دنیا در ایران.
تبلیغات

گوبوکینگ به عنوان بزرگترین وب‌سایت رزرو هتل در ایران با امکان رزرو آنلاین بیش از یک میلیون هتل تحت شبکه بین‌المللی رزرواسیون هتل و پرداخت آنلاین با کارت شتاب، شرایط ویژه‌ای را برای نوروز ۹۶ تدارک دیده است.

در آستانه‌ی نوروز ۹۶ هستیم و قبل از فرا رسیدن این ایام،  بهمن و اسفند ماه بهترین فرصت برای برنامه ریزی قبلی برای سفر است. هر چنــد تعطیلات نوروز با تعطیلات سال نو میلادی مغایرت دارد؛ ولی سفرهای خارجی در این فصل بیشتر برای ایرانیان رقم زده می‌شود، تعطیلاتی که تعداد روزهایش نیز از تعطیلات سال نو خارجی‌ها بیشتر است.

مجموعه بزرگ Gobooking.ir آفرهای ویژه‌ای را برای این ایام تدارک دیده است و هدف ما فراهم آوردن مجموعه‌ای از بهترین هتل‌های دنیا با نازلترین قیمت ممکن و معرفی این هتل‌ها همراه با آفرهای آن است.

مقاصدی همچون تایلند با با سواحل و طبیعت بکر و زیبا و همچنین آب و هوای استوایی، شهر زیبای گرجستان، دبی و استانبول بهترین مقاصد سفری برای نوروز ۹۶ است و در کنار این مقاصد مجموعه‌ای شامل بیش از یک میلیون هتل در سایر کشورهای دنیا با امکان پرداخت آنلاین و به صورت ریالی برای تمامی هموطنان ایرانی فراهم است.

گوبوکینگ

قابل ذکر است شهرهای سامویی ، پوکت، بالی و مالدیو جزو مقاصد منحصر بفرد ایرانیان در ایام نوروز است و مجموعه Gobooking  برای این مقاصد خاص آفرهای خود را در کانال تلگرام و اینستاگرام معرفی کرده است .

آخرین فرصت‌ها برای ثبت نام در تورهای نوروزی را از دست ندهید. هم اکنون در کمتر از چند دقیقه برای رزرو آنلاین هتل مورد نظر خود اقدام نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات