شیائومی می 5 سی با تراشه اسنپدراگون 821 رؤیت شد

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری منتشر شده است که در آن می‌توان مشاهده کرد گوشی هوشمند شیائومی می 5 سی به‌جای استفاده از تراشه پاینکن ساخت شیائومی، از تراشه اسنپدراگون 821 استفاده می‌کند.
تبلیغات

انتظار می‌رود کمپانی شیائومی هفته آینده در چین رویدادی برگزار و از اولین تراشه ساخت خود رونمایی کند. طبق برخی گزارش‌ها؛ تراشه جدید شیائومی که پاینکن نام دارد، برای اولین بار قرار است در گوشی هوشمند شیائومی می 5 سی استفاده شود.

حال، تصویری از شیائومی می 5 سی منتشر شده است که نشان می‌دهد محصول آینده شیائومی از تراشه کوالکام استفاده می‌کند. در تصویر می‌توان صفحه «درباره گوشی» را مشاهده کرد که در آن اطلاعاتی از می 5 سی به نمایش گذاشته شده است.

با در نظر گرفتن این تصویر، شیائومی می 5 سی درواقع به‌جای تراشه پاینکن، به تراشه اسنپدراگون 821 مجهز است. از دیگر اطلاعاتی که می‌توان مشاهده کرد، وجود ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. همان‌طور که در تصویر مشاهده خواهید کرد، شیائومی می 5 سی به اندروید 7.1.1 و رابط کاربری MIUI 8 مجهز است.

البته باید ذکر کرد که صحت این تصویر هنوز تأیید نشده است. با این حال احتمال می‌رود دو نسخه از تلفن هوشمند شیائومی می 5 سی وجود داشته باشد که یک مدل از تراشه پاینکن و مدل دیگر از تراشه اسنپدراگون 821 استفاده می‌کند.

شیائومی می 5 سی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات