برنامه Drum Pads 24: ساخت موسیقی الکترونیک در موبایل - زوم‌ اپ

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Drum Pads 24 اپلیکیشنی بسیار جذاب برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که به کمک آن می‌توانید بدون هیچ‌گونه دانشی موسیقی بنوازید.
تبلیغات

کمتر شخصی در دنیا پیدا می‌شود که به موسیقی علاقه‌ای نداشته باشد. یک جادوی بی‌تکرار که به عقیده‌ی بسیاری از علاقه‌مندان، مستقیما از سوی بهشت و برای آرامش ما آمده است. در کنار سازهای رایج و محبوبی مانند گیتار، پیانو یا ویالون سبک دیگری از موسیقی وجود دارد که کمی الکترونیک‌تر و دارای حال و هوای جوان‌پسندانه‌تری است. در این سبک موسیقی کمتر شاهد استفاده از سازهای گیتار یا پیانو هستیم و از صداهای کامپیوتری خاصی برای ساخت این فایل‌ها استفاده می‌شود. Drum Pads 24 اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که به کمک آن یک درام پد کوچک در اختیار خواهید داشت که از خانه‌های کوچک رنگی تشکیل شده است و با لمس هر کدام، به یک صدای خاص و متنوع دسترسی خواهید داشت. کافی است با انگشت‌های خود خانه‌های رنگی مختلف را لمس کنید تا صداهای جذاب و متنوع با هم ترکیب شوند و تشکیل یک آوای جالب را بدهند. برای انجام این کار نیازمند هیچ دانشی نخواهید بود و از آنجایی که نت‌های موسیقی در این برنامه حضور چندان پررنگی ندارند و بیشتر با کیک و بیس سروکار دارید، می‌توانید به‌سادگی و با لمس درست هر خانه به کار با Drum Pads 24 مشغول شوید.

البته به هیچ وجه Drum Pads 24 را دست کم نگیرید؛ چرا که تنها بخشی از این برنامه برای سرگرمی استفاده می‌شود و اگر با تخصص و علم کافی به سراغ این اپلیکیشن بروید، می‌توانید نتایج فوق‌العاده‌ای را رقم بزنید. دقت کنید که تمام صداهایی که در بخش «موزیک‌های آماده» برنامه می‌شنوید، همگی توسط همین اپلیکیشن و با لمس خانه‌های رنگی شکل می‌گیرند و همین موضوع ارزش و محبوبیت این برنامه را تا حدی بالا برده که بیش از ۱۰ میلیون دانلود تنها در پلی‌استور گوگل به دست آورده است.

ویژگی‌ها

  • امکان ساخت موسیقی بدون هیچگونه تخصص
  • وجود صداهای متنوع و جذاب
  • برخورداری صداهای موجود از کیفیت بسیار بالا
  • وجود صداهای اضافه و قابل دانلود

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات