زودفود پیشرو در سفارش آنلاین غذا

سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اکنون سفارش آنلاین غذا به انتخابی روزمره تبدیل شده است.
تبلیغات

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و رشد همه جانبه بازار کسب و کارهای آنلاین فعال در ایران، سفارش آنلاین غذا نیز توجه بخش قابل توجهی از این بازار را به خود جلب کرده و آن قدر پیشرفت کرده که مساله سفارش آنلاین غذا را از یک تجربه صرفا تازه و بدیع، به سمت انتخابی روزمره، راحت و در دسترس حرکت داده است.

زودفود از سال 1388 به عنوان اولین سامانه سفارش آنلاین غذا، وارد بازار ایران شد و تا امروز با ارتقای پیوسته‌ کیفیت در ارائه خدمات، به عنوان قدرتمندترین و محبوب‌ترین سامانه سفارش آنلاین غذا نزد مشتریان و بهترین رستوران‌های سراسر ایران شناخته می‌شود.

کاربران زودفود با در اختیار داشتن برنامه‌های Android و iOS روی تلفن همراه خود سهولت دوچندانی را در امر سفارش و دریافت غذای مورد علاقه خود تجربه می‌کنند. در حال حاضر بیش از صد هزار کاربر این برنامه‌ها قادرند به‌جز امکان سفارش غذا از مزایای دیگری همچون به اشتراک‌گذاری تصویر غذای خود با دیگر کاربران، استفاده از طرح‌های تشویقی پیشنهادی، مشاهده امتیاز کاربران به رستوران‌ها و اطلاع از نظرات سایر مشتریان استفاده کنند. زودفود همچنین با دریافت نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت بستر مناسبی را برای انجام تراکنش‌های راحت و امن مشتریان خود ایجاد کرده و علاوه بر آن امکان پرداخت به سه روش نقدی، اعتباری و آنلاین را فراهم کرده است.

از طرفی سفارش آنلاین غذا برای رستوران‌ها نیز مزایای بسیاری به همراه داشته است. رستوران‌ها در این حالت به راحتی منوی خود را در اختیار مشتریان قرار داده و مشتری فارغ از موقعیت مکانی، همواره به لیست رستوران های اطراف خود دسترسی خواهد داشت.

با زودفود مشتریان به سادگی می‌توانند بر اساس نام محل، نام غذا و نام رستوران اقدام به جست‌وجوی غذای مورد علاقه‌شان کنند و در حقیقت تنها با چند اشاره و در کمترین زمان سفارش خود را به ثبت رسانده و در محل مورد نظر دریافت کنند. مشتریان در تمام این مراحل تا لحظه‌ی تحویل غذا، از پشتیبانی لحظه به لحظه‌ی امور مشتریان زودفود بهره‌مند خواهند بود.

در حال حاضر نسخه جدید اپلیکیشن موبایل اندروید زودفود نیز منتشر شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است که با بازطراحی رابط و تجربه کاربری و اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی همچون امکان پیگیری سفارش تا لحظه تحویل، ملزومات بهترین تجربه سفارش آنلاین غذا را برای کاربران فراهم کرده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات