iOS 10 روی ۷۶ درصد از آیفون های اپل نصب شده است

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آمار جدید حاکی از رشد ۱۳ درصدی نصب آی‌او‌اس ۱۰ روی دستگاه‌های موبایل است.
تبلیغات

طبق اعداد جدیدی که در صفحه‌ی پشتیبانی توسعه‌دهندگان اپ‌استور منتشر شده، حدود ۴ ماه پس از انتشار عمومی آی‌او‌اس ۱۰، این سیستم‌عامل روی ۷۶ درصد از دستگاه‌های اپل نصب شده است. نرخ نصب این سیستم‌عامل در طول تعطیلات به طرز چشمگیری افزایش یافته و شاهد رشد ۱۳ درصدی در انتهای نوامبر و روزهای آغازین ژانویه بوده است. این در حالی است که در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۶، آی‌او‌اس ۱۰ تنها روی ۶۳ درصد این دستگاه‌ها نصب شده بود.

Ios-10-installation-percentage

در کنار این ۷۶ درصد، ۱۸ درصد دیگر آی‌او‌اس ۹ را روی گوشی‌های خود دارند و ۶ درصد بقیه نیز از آی‌او‌اس ۸ و نسخه‌های قدیمی‌تر بهره می‌برند. شاید آی‌او‌اس ۱۰ این رشد چشمگیر خود را مدیون نسخه‌ی ۱۰.۲ باشد که در ۱۲ دسامبر (اواخر سال میلادی) با چندین قابلیت جدید  از جمله اپ «TV» جدید ، شکلک‌های جدید، بهبود «لایو فوتو» و برطرف‌کردن لیست عظیمی از باگ‌ها در اختیار همگان قرار گرفت.

سال گذشته در همین زمان آی‌او‌اس ۹ روی ۷۵ درصد دستگاه‌های آی‌او‌اس نصب شده بود و به نظر می‌رسد نسخه‌ی ۱۰ این سیستم‌عامل نیز به نقطه‌ی مشابه سال گذشته نائل آمده است. اپل به طور پیوسته در حال آپدیت آی‌او‌اس ۱۰ است و طبق شایعات موجود، احتمالاً  اولین نسخه‌ی بتای ۱۰.۳ را دهم ژانویه مصادف با ۲۱ دی‌ماه خواهیم دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات