مچ بند Moveband BT بیش از یک پایش گر سلامت به زیور آلات شبیه است

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
مچ‌بند جدید TCL جدای از اینکه با نام آلکاتل عرضه نشده است، هیچ نشانی از یک ساعت هوشمند و یا پایش‌گر سلامت نیز ندارد.
تبلیغات

تی‌ال‌سی (پدرخوانده‌ی آلکاتل) یک پایش‌گر سلامت را در نمایشگاه CES رونمایی کرد. ظاهراً این کمپانی سعی در شناساندن هرچه بیشتر برند خود دارد، چراکه مچ‌بند سلامت جدید آن‌ موسوم به Moveband BT به جای آلکاتل با لوگوی TLC عرضه شده‌است. Moveband BT ظاهری بیشتر شبیه به زیورآلات دارد تا یک مچ‌بند سلامت. فقدان نمایشگر و دکمه‌ها به همراه ظاهری ساده با ترکیبی از چرم و فلز در تعامل با ژست‌های حرکتی، محصولی شیک و زیبا به وجود آورده است. طبق ادعای TLC این محصول تنها با ۲ ساعت شارژ به مدت ۱ ماه در حالت آماده‌به‌کار (standby) دوام خواهد آورد که در صورت صحت این گفته، می‌توان نمره‌ی بالایی به Moveband BT اعطا کرد.

moveband-bt-2

قابلیت‌های معمولِ پایش حرکت و میزان خواب از خصوصیات این مچ‌بند به شمار می رود. به گفته‌ی تی‌ال‌سی، این ساعت هوشمند قادر است شما را از اعلان‌های پیامک، تماس، ایمیل و دیگر هشدارها باخبر سازد، ولی هنوز مشخص نیست بدون نمایشگر این قابلیت‌ها چگونه امکان پذیر خواهد بود. این طراحی ساده و در عین حال زیبا یک اشکال دیگر نیز دارد و آن ناتوانی در اعلام ساعت است. گواهینامه ی IP67 (ضدآب) از دیگر ویژگی‌های Moveband BT به شمار می‌رود و در ۲ ظاهر جداگانه عرضه خواهد شد. یک مدل دو بنده مخصوص خانم‌ها و دیگری با یک بند برای هردو جنس.

تاریخ عرضه‌ی این محصول ماه مارس است و در مورد قیمت آن فعلاً خبری در دسترس نیست، اما به گفته‌ی تی‌ال‌سی با یک قیمت جذاب روبرو خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات