گوپرو پهپاد کارما را در اواخر سال جاری مجددا به بازار عرضه می کند

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از فراخوانی شرکت گوپرو (GoPro) برای جمع‌آوری پهپاد کارما (Karma)، حال این کمپانی اعلام کرده است عرضه‌ی این محصول از اواخر سال جاری مجددا آغاز خواهد شد.
تبلیغات

شرکت گو‌پرو به‌تازگی یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده است. در این رویداد شرکت مورد بحث اعلام کرد قصد دارد پهپاد کارما را در اواخر سال میلادی جاری مجددا روانه‌ی بازارها کند. این کمپانی گفته است همچنان در حال انجام تست‌های لازم برای بازگرداندن پهپاد یادشده به دست علاقه‌مندان است. اطلاعات بیشتر در این مورد در اواخر ماه فوریه توسط این شرکت اعلام خواهد شد.

پهپاد کارما ابتدا در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ با قیمت ۷۹۹ دلار معرفی شد. اما تنها چند هفته پس از عرضه‌ی این محصول به بازار و در واقع در ماه اکتبر، فراخوان جمع‌آوری این محصول اعلام شد. اما شاید از خود بپرسید که دلیل این فراخوانی چه بوده است؟ در پاسخ به این سؤال بد نیست بدانید حدودا ۲۵۰۰ عدد از این پهپاد در هنگام پرواز با مشکل مواجه شده و سقوط کرده‌اند.

علاوه بر این خبر که تولید و عرضه‌ی پهپاد کارما به‌طور کامل متوقف نشده است، گوپرو این مورد را نیز تأیید کرد که مشکل این محصول یک نقص مکانیکی مرتبط با امن کردن باتری پهپاد بوده است. بد نیست اشاره کنیم که یکی از نویسندگان وب‌سایت TheVerge به نام بن پاپر (Ben Popper) چندی پس از انتشار فراخوان، در مورد مشکل احتمالی محصول مورد بحث همین تئوری را بیان کرده بود.

جمع‌آوری پهپاد کارما یکی از اتفاقات بسیار بدی بود که شرکت گوپرو در سال ۲۰۱۶ با آن دست به گریبان شد و پس از این رخداد، ارزش سهام این کمپانی کاهش یافت. در واقع سه هفته پس از انتشار فراخوان جمع‌آوری پهپاد یادشده، ارزش سهام گوپرو با ۱۵ درصد کاهش مواجه شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات