طرح مفهومی از گوشی ال جی جی 6 منتشر شد

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویر و ویدیوی مفهومی از گوشی ال‌جی جی 6 منتشر شده است که می‌توان نگاهی به محصول آینده کمپانی ال‌جی داشت.
تبلیغات

ال‌جی احتمالا قصد دارد از گوشی هوشمند جدیدش به نام ال‌جی جی 6 در رویداد MWC 2017 رونمایی کند؛ نمایشگاهی که قرار است ۹ اسفند برگزار شود و طی آن، شاهد معرفی محصولات جدیدی مانند گوشی هوشمند و تبلت توسط کمپانی‌های مطرح دنیا باشیم.

ال‌جی جی 6 ظاهرا در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک مقاوم است و احتمالا از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز با یک محصول قدرتمند رو به رو خواهیم بود.

حال ویدیوی مفهومی از تلفن هوشمند ال‌جی جی 6 در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدیو می‌توان نمایشگر بدون حاشیه را مشاهده کرد. این طرح تقریبا شامل همه‌ی جزییاتی است که تاکنون درباره‌ی ال‌جی جی 6 منتشر شده است و شباهت زیادی با ال‌جی جی 5 و ال‌جی وی 20 دارد.

در مورد ال‌جی جی 6 و سخت‌افزاری که دارد، شایعات بسیاری منتشر شده است که البته تنها بعضی از آن‌ها می‌توانند صحت داشته باشند. در پشت این تلفن هوشمند قرار است از ترکیب دوربین دوگانه استفاده شود.

همچنین شاهد یک نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD خواهیم بود که از نسبت ۱۸:۹ برخوردار است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی جی 6 قرار دارد و قرار است این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 835 بهره ببرد. در طرح مفهومی به پشتیبانی ال‌جی جی 6 از اندروید 8.0 اشاره شده است که البته این موضوع اتفاق نخواهد افتاد.

تصویر مفهومی الجی جی 6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات