شیائومی می 6 در سه مدل عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برخلاف شایعات گذشته که به وجود دو نسخه از شیائومی می 6 اشاره می‌کردند، طبق اخبار جدید به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد پرچم‌دار آینده‌اش را در سه مدل عرضه کند.
تبلیغات

اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند مورد انتظار شیائومی می 6 منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شد، به نظر می‌رسد که پرچم‌دار آینده شیائومی قرار است در سه مدل مختلف عرضه شود. این اطلاعات توسط کاربری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده است.

این سه مدل گویا از نظر سخت‌افزاری با تفاوت‌های فاحشی عرضه خواهند شد. مدل اول که ارزان‌ترین مدل محسوب می‌شود، از تراشه هلیو ایکس 30 استفاده می‌کند که گفته ‌می‌شود با قیمت ۱۹۹۹ یوآن (معادل ۲۹۰ دلار) روانه بازار خواهد شد. مدل بعدی از تراشه اسنپدراگون 835 بهره خواهد برد و با قیمت ۲۴۹۹ یوآن (معادل ۳۶۰ دلار) به بازار عرضه می‌شود.

مدل سوم جدا از پردازنده، در طراحی ظاهری نیز تفاوت‌هایی خواهد داشت. به نظر می‌رسد مدل سوم شیائومی می 6 در کنار استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835 از نمایشگری با لبه‌های منحنی بهره خواهد برد. این طراحی شباهت زیادی به گلکسی اس 7 اج دارد و قرار است با قیمت ۲۹۹۹ یوآن (معادل ۴۳۴ دلار) در ویترین فروشگاه‌ها قرار گیرد.

شایعات گذشته به این موضوع اشاره داشتند که شیائومی می 6 در دو مدل عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها از نمایشگر فلت و دیگری از لبه‌های منحنی بهره خواهد برد. وجود مدل ارزان‌تر به کاربران اجازه خواهد داد تا بتوانند از جدیدترین محصول شیائومی با قیمت مناسب‌تری استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات