اپلیکیشن Fuzel Collage: ساخت تصاویر کلاژ در موبایل - زوم اپ

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
Fuzel Collage اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آی او اس است که به کمک آن می‌توانید تصاویر جذاب کلاژ را در گوشی موبایل خود خلق کنید.
تبلیغات

تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای ویرایش تصاویر منتشر شده است که در زوم‌اپ نیز تعداد زیادی از آن‌ها را خدمت شما معرفی کرده‌ایم. در بین تصاویر ویرایشی، اپلیکیشن‌های ساخت Collage از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردارند؛ به‌طوری‌که اگر سری به اینستاگرام خود بزنید احتمالا شاهد ده‌ها عکس کلاژ خواهید بود که از ترکیب حداقل ۳ عکس ساخته شده‌اند. اپلیکیشن‌های Collage اقدام به ترکیب عکس‌های شما می‌کنند و با استفاده از قاب‌های زیبا و بسیار جذاب، از عکس‌های شما یک تصویر واحد می‌سازند تا علاوه بر آنکه زیبایی دوچندانی را به عکس‌ها ببخشند، امکان نمایش چند عکس مختلف در یک قاب را نیز در اختیار شما قرار دهند. برای مثال زمانی که قصد انتشار عکسی از کیک تولد خود دارید، نیازی نیست از هر زاویه‌ی آن یک عکس مجزا منتشر کنید، بلکه می‌توانید با ترکیب چند عکس مختلف از کیک تولد، آن‌ها را به کمک Fuzel Collage در یک تصویر واحد ترکیب کنید و با انتشار یک عکس، چندین تصویر را به مخاطبین خود نمایش دهید.

در Fuzel Collage شما به صد‌ها حالت مختلف برای ترکیب تصاویر دسترسی خواهید داشت و می‌توانید بنا بر سلیقه‌ی خود، هر کدام را که مایل بودید انتخاب کنید. بعد از انتخاب عکس‌های مورد نظر که تعداد آن‌ها می‌تواند از ۱ تا ۱۰۰ عکس باشد، Fuzel Collage اقدام به ساخت خودکار تصاویر کلاژ می‌کند و شما قادر خواهید بود با یک لمس، به حالت ترکیب بعدی بروید و هر کدام را که مایل بودید، توسط گزینه‌ی Save To Device در گوشی خود ذخیره یا به‌طور مستقیم در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. علاوه بر امکان ساخت تصاویر کلاژ، قابلیت‌های دیگری همچون اضافه کردن افکت به عکس‌ها، وجود استیکرهای مختلف برای چسباندن به عکس و ... در برنامه مهیا شده است و به‌صورت هفتگی نیز می‌توانید پک‌های جدیدی در برنامه دانلود و استفاده کنید. Fuzel Collage با حجم ۲۸ مگابایت برای اندروید ۴.۴ یا بالاتر و با حجم ۶۰ مگابایت برای آی او اس ۸ به بالا منتشر شده است و دارای بیش از ۱۰۰ هزار دانلود در پلی‌استور گوگل است. اگر شما نیز برای استفاده از این برنامه و قاب‌های منحصربه‌فرد آن مشتاق شده‌اید، می‌توانید توسط لینک‌های زیر به دانلود این برنامه بپردازید.

ویژگی‌ها

  • ساخت تصاویر ترکیبی با یک لمس
  • دارای بیش از صد حالت ترکیبی
  • امکان ترکیب یک تا صد عکس
  • امکان افزودن افکت، استیکر و ...

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات