تصاویر رندر و مشخصات سخت افزاری هواوی پی 10 فاش شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی تصاویر رندر و اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری هواوی پی 10 افشا شده است که طبق آن، پی 10 از نمایشگر ۵.۵ اینچی آمولد QHD و تراشه کرین 960 بهره می‌برد.
تبلیغات

هواوی سال ۲۰۱۶ عملکرد خوبی داشت و توانست محصولات جالب توجه و موفقی راهی بازار کند. همین امر کمپانی چینی را مصمم کرده است که گام‌های محکم‌تری در سال ۲۰۱۷ بردارد. یکی از تلفن‌های هوشمند مورد انتظار کمپانی چینی، هواوی پی 10 نام دارد که گویا قرار است در نمایشگاه MWC 2017 از آن رونمایی شود.

با در نظر گرفتن شایعات و اخبار منتشرشده از این تلفن هوشمند، می‌توان انتظار داشت یکی از محصولات مهمی که در MWC 2017 رونمایی می‌شود، هواوی پی 10 باشد. امروز تصاویر رندر و جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری هواوی پی 10 فاش شد که به لطف آن‌ها می‌توان نگاهی به محصول آینده کمپانی هواوی انداخت.

در تصاویر رندر می‌توان شباهت هواوی پی 10 به تصاویر فاش شده قبلی از این محصول را مشاهده کرد با این تفاوت که تغییراتی در طراحی این محصول صورت گرفته و ظاهر آن زیباتر شده است. طراحی لبه‌های نمایشگر و ترکیب دوربین دوگانه در پشت گوشی بهتر به نظر می‌رسند. نمایشگر هواوی پی 10 از انحنای خاصی بهره می‌برد که در انتهای این نمایشگر می‌توان دکمه هوم را مشاهده کرد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان انتظار یک محصول قدرتمند از هواوی داشت. پی 10 دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی آمولد QHD است که در زیر قاب این محصول از یک تراشه قدرتمند کرین 960 استفاده شده است. کرین 960 جدیدترین تراشه هواوی است که روی آن یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali G71 قرار دارد.

انتظار می‌رود هواوی پی 10 دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی باشد. البته به احتمال زیاد شاهد مدل‌های بیشتری از این محصول خواهیم بود که با ظرفیت‌های مختلف حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند.

علاوه بر این مشخصات، هواوی پی 10 گویا قرار است مجهز به هوش مصنوعی باشد و دوربین این تلفن هوشمند بار دیگر توسط لایکا طراحی شود. همچنین گفته‌ می‌شود پی 10 از گواهی IP68 و قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است.

به احتمال زیاد هواوی پی 10 در MWC 2017 رونمایی می‌شود اما احتمال رونمایی از این محصول در آوریل وجود دارد. با این حساب باید صبر کرد و دید که هواوی قصد دارد از پرچم‌دار جدید خود چه زمانی رونمایی کند.

هواوی پی 10
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات