90 درصد از خریداران گلکسی نوت 7 درصدد دریافت نسخه تعویض شده این گوشی هستند

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ آمار جدیدی را از روند تعویض گلکسی نوت ۷های معیوب ارائه کرده که نشان از وفاداری خریداران این گوشی هوشمند دارد.
تبلیغات

سامسونگ ارقام جدیدی را از میزان تعویض باتری گلکسی نوت ۷ جمع آوری شده ارائه کرده است که نشان از پیشرفت فرآیند تعویض در کنار وفاداری اغلب خریداران این گوشی هوشمند دارد. براساس اطلاعات ارائه شده ۹۰ درصد از کاربرانی که گلکسی نوت ۷ خود را بازگردانده‌اند، استفاده از همین گوشی را ترجیح داده و در انتظار بازگرداندن نسخه‌ی بدون مشکل گلکسی نوت ۷ هستند. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که بیش از ۶۰ درصد از گلکسی نوت ۷ فراخوانی شده در آمریکا و کره‌ی جنوبی تعویض شده است.

دی جی که، مدیر عامل سامسونگ موبایل با دلگرم کننده خواندند روند تعویض نسخه‌های معیوب گلکسی نوت ۷ به این نکته اشاره کرده که سامسونگ در تلاش است تا هر چه سریع‌تر نسخه‌های فروخته شده‌ی گلکسی نوت ۷ را تعوض کند. سامسونگ همچنین تحت تاثیر وفاداری کاربران خود قرار گرفته است، با این حال بسیاری از خریداران این گوشی هوشمند در کره جنوبی پس از دریافت نسخه‌ی تعویض شده نیز همچنان شکایاتی را در رابطه با مشکلات باتری مطرح می‌کنند که شامل گرم شدن و خالی شدن هر چه سریع باتری این گوشی هوشمند است.

ابتدای سپتامبر امسال، پس از افزایش انفجار باتری گلکسی نوت ۷ و پیدا کردن مشکل در باتری این گوشی هوشمند، سامسونگ گوشی‌های عرضه شده در ۱۰ کشور را فراخواند. آمار ارائه شده نشان از این دارد که بیش از ۲.۵ میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند در سراسر جهان عرضه شده بود. همچنین سامسونگ فروش گلکسی نوت ۷ در تمام کشورها غیر از چین را نیز متوقف کرد، چراکه باتری‌های مورد استفاده در گلکسی نوت ۷های عرضه شده در چین فاقد مشکل است. انتظار می‌رود سامسونگ فروش جهانی گلکسی نوت ۷ را ۲۸ سپتامبر یا هفتم مهرماه آغاز کند، حال آنکه کره‌ای‌ها باید تا اول اکتبر یعنی ۱۰ مهرماه به انتظار بنشینند. شماری از کشورهای اروپایی تا ماه نوامبر این گوشی را دریافت نخواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات