Le Pro 3 معرفی شد: پردازنده اسنپدراگون 821 و 6 گیگابایت رم و قیمت ۲۷۰ دلار

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
LeEco گوشی جدید و قدرتمند خود را با پردازنده‌ی اسنپدراگون 821 و شش گیگابایت رم معرفی کرد.
تبلیغات

لائیکو بالاخره پس از مدت‌ها تبلیغ، گوشی Le Pro 3 را معرفی کرد. این گوشی دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بوده و ۶ گیگابایت رم دارد. این گوشی تنها ۷.۵ میلی‌متر ضخامت داشته و با این وجود باتری با حجم ۴۰۷۰ میلی‌آمپر ساعتی در آن جا گرفته است. Le Pro 3 مجهز به یو‌اس‌بی نوع سی بوده و جک ۳.۵ میلی‌متر صدا ندارد.

le 3 pro

این محصول پس از ذنفون ۳ دلوکس اولین گوشی است که با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ روانه بازار می‌شود. Le Pro 3 در چهار نسخه با ۳۲ گیگابایت حافظه و ۴ گیگابایت رم، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یا ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در چهار رنگ نقره‌ای، خاکستری، رزگلد و طلایی وارد بازار خواهد شد.

le 3 pro

صفحه نمایش این گوشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی از نوع IPS LCD است. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل است. بنابر گزارش لائیکو باتری ۴۰۷۰ میلی‌آمپر ساعتی در طول ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

سیستم عامل پیش‌فرض گوشی جدید لائیکو اندروید 6 مارشمالو است و این گوشی مجهز به سینی برای دو سیم کارت است. اما نکته‌ی جالب در مورد این گوشی قیمت‌های آن است که در لیست زیر آورده شده است:

  • نسخه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۲۷۰ دلار
  • نسخه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نسخه اختصاصی با ویژگی‌های سرویس ویدیوی LeEco با قیمت ۳۷۵ دلار
  • نسخه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۳۰۰ دلار
  • نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نسخه اختصاصی با ویژگی‌های سرویس ویدیوی LeEco با قیمت ۴۵۰ دلار

این گوشی از ۶ مهر برای خرید در دسترس خواهد بود.

le 3 pro
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات