پوکمون گو به زودی از اندروید ور پشتیبانی می کند

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پوکمون گو یکی از پدیده‌های خاص دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۶ بوده است. یک بازی زیبا و خوش ساخت که با سرعت بالایی محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران بدست آورد. خبرهایی که اخیرا در مورد بروزرسانی‌های این بازی منتشر شده، خبر از پشتیبانی این بازی از اندروید ور می‌دهند که خبری جذاب و هیجان‌انگیز برای طرفداران این بازی است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بروزرسانی جدید پوکمون گو علاوه بر اضافه کردن قابلیت‌های جزئی به این بازی محبوب، آن را برای پشتبیانی از لوازم جانبی جدید Pokemon Go Plus آماده کرده است. گفته شده این دستگاه جدید از ۱۶ سپتامبر در برخی از فروشگاه‌های منتخب به فروش خواهد رسید.

کارشناسان پس از عرضه‌ی بروزرسانی جدید، کدهای آن را بررسی کرده‌اند و برخی قابلیت‌های جدید آن را کشف کرده‌اند که توسعه‌دهنده‌ی بازی صحبتی درباره‌ی آنها نکرده است. مهمترین ویژگی کشف شده، پشتیبانی پوکمون گو توسط اندروید ور است که به زودی نهایی خواهد شد. ساعت‌های هوشمند اندرویدی به زودی می‌توانند با اتصال بلوتوث به این بازی متصل شوند و ارتباط آنها نیز با استفاده از متد AES امن خواهد شد. پوکمون گو پلاس نیز به خوبی در پس‌زمینه فعال خواهد ماند و این بدان معنا است که کاربران مجبور نیستند برای بازی کردن اپلیکیشن موبایل را همیشه در حال اجرا داشته باشند.

از آنجایی که به احتمال زیاد پشتیبانی ساعت‌های اندرویدی از iOS نیز به زودی کامل خواهد شد، کاربران گوشی‌های آیفون نیز می‌توانند به راحتی با استفاده از ساعت هوشمند اندرویدی خود از این بازی لذت ببرند. کدهای بررسی شده‌ی بروزرسانی جدید نشان می‌دهد که پشتیبانی پوکمون گو از Android Wear در مراحل نهایی قرار دارد و تنها فعال کردن آن توسط توسعه‌دهنده باید انجام شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات