اپلیکیشن manapay: پرداخت ساده و همراه با جایزه

یک‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اپلیکیشن‌های پرداخت نه تنها از حضور پیدا کردن در بانک جلوگیری می‌کنند، بلکه جایگزین فناوری‌هایی چون USSD، خودپردازها و پایانه‌های فروش می‌شوند. امروز با معرفی اپلیکیشن پرداخت با ظاهری ساده هستیم که به شما جایزه نیز می‌دهد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

فناوری‌های نوین پرداخت الکترونیکی در کشور جای خود را باز می‌کنند و وظیفه‌ پرداخت‌های بانکی را بر عهده می‌گیرند. هر چند استفاده از USSD یا همان کدهای دستوری (ستاره مربع‌ها) در بین کاربران و مشترکان موبایل جا افتاده است، اما موارد ضعف امنیتی سبب شد که با دستورات بانک مرکزی و توصیه‌های کارشناس‌های امنیتی، شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) اپلیکیشن‌های پرداخت را به بازار ارائه کردند.

اپلیکیشن ماناپی (manapay) یکی از از اپلیکیشن‌هاست که ظاهری ساده دارد و به همه کاربران خود اجاز می‌دهد در مراحل مختلف خودشان قرعه‌کشی جایزه داشته باشند. 

این اپلیکیشن با طراحی کارتی کشویی، بسیار ساده است و کار کردن با آن کاربر را سر در گم نمی‌کند. البته خدماتی که این اپلیکیشن ارائه می‌کند کمی محدود است.

با استفاده از ماناپی دو خدمت شارژ سیم‌کارت و پرداخت قبض را می‌توانید به راحتی انجام دهید و برای هر پرداخت امتیاز کسب کنید تا در ماشین جایزه بتوانید جایزه خود را به صورت قرعه دریافت کنید.

ماناپی

شارژ سیم‌کارت در این اپلیکیشن به دو صورت انجام می‌شود. اول شارژ مستقیم و دوم کارت شارژ. در شارژ مستقیم با واردکردن شماره تلفن سیم‌کارت مورد نظر، به صورت مستقیم خط مورد نظر شارژ شده و نیاز به شارژ کردن دستی و با استفاده از کدهای دستوری نیست.

کد شارژ به شما این امکان را می‌دهد که رمز شارژ دریافت کرده و با دکمه‌ی کپی‌ای که در برنامه تعبیه شده به‌راحتی آن را برای ارسال به فرد دیگر یا وارد کردن به صورت دستی در برنامه‌های اپراتورها یا کدهای دستوری، در اختیار داشته باشید.

در پرداخت قبض نیز این اپلیکیشن اسکن کننده بارکد را در اختیار کاربر می‌گذارد تا به راحتی و بدون نیاز به ورود اطلاعات یا اپلیکیشن دیگر از طریق بارکد قبوض عملیات پرداخت را انجام دهد.

دقت کنید که برای استفاده از این پرداخت‌های این برنامه باید شماره دوم کارت بانکی خود را وارد کنید. پس قبل از استفاده از این اپلیکیشن باید رمز دوم خود را از طریق خود پردازهای بانکی دریافت کنید و در هنگام پرداخت آن را وارد نمایید.

ماناپی

بخش بعدی برنامه جایزه بگیر نام دارد که در آن با استفاده از ماشین جایزه می‌توانید در قرعه‌‌کشی لحظه‌ای و آنلاین این برنامه شرکت کرده و جایزه دریافت کنید. کمترین جوایز این ماشین‌ها امتیازات درون برنامه‌ای است. البته برای شرکت در هر سطح قرعه کشی باید امتیازات لازم را کسب کنید. البته چالش‌های جایزه‌ای هم برای شما در استفاده ممتد از برنامه و ورود به مراحل امتیازی بالاتر باز خواهد شد.

در بخش داشبورد برنامه نیز علاوه بر تغییرات پروفایل می‌توانید برا دریافت امتیاز به دوستانتان دعوت‌نامه فرستاده یا از تراکنش‌هایی که تا کنون با این برنامه داشته‌اید گزارش تهیه کنید.

ماناپی

ماناپی برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده است. این برنامه‌ی ساده را می‌توانید علاوه بر مارکت‌های اپلیکیشن به صورت مستقیم نیز از این لینک برای گوشی‌های اندرویدی دانلود کنید. 

ماناپی را شرکت فناپ، که وابسته به بانک پاسارگاد است، توسعه داده و پشتیبانی می‌کند اگر مشکلی در خرید و پرداخت‌ها به وجود آمد، با خیال راحت با این شرکت تماس حاصل نمایید.

نکات مثبت

  • طراحی ساده
  • استفاده راحت از اپلیکیشن
  • قرعه‌کشی در لحظه برای دریافت جایزه

نکات منفی

  • شارژ اینترنت ندارد
  • پرداخت خیریه ندارد
  • تنها یک رمز برای پرداخت می‌خواهد

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات