انتشار تصاویر رندر دو گوشی اکسپریا XZ و X Compact پیش از کنفرانس امروز سونی

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
امروز دومین روز از آغاز غیررسمی ایفا ۲۰۱۶ برلین است. امروز دو کمپانی مشهور سونی و هواوی از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کنند. در حالی که گفته می‌شود سونی دو گوشی اکسپریا ایکس زد و اکسپریا ایکس کامپکت را معرفی خواهد کرد، تصاویر رندر منتسب به این دو گوشی پیش از مراسم امروز سونی منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

روز دوم رویداد ایفا ۲۰۱۶ کم‌کم آغاز می‌شود و انتظار می‌رود امروز دو کمپانی سونی و هواوی از گوشی‌های جدید خود رونمایی کنند. طبق برنامه‌ی قبلی قرار است سونی از دو گوشی هوشمند جدید خود به نام Xperia XZ (پیشتر با نام Xperia XR شناخته می‌شد) و Xperia X Compact رونمایی کند.

تا امروز مشخصات فنی و تصاویر متفاوتی از این دو گوشی منتشر شده است، ولی امروز تصاویر رندر جدیدی از این دو گوشی غول ژاپنی فاش شده که می‌توانیم این دو محصول را از زوایای مختلف مشاهده کنیم. براساس گزارش اکسپریابلاگ، این تصاویر، رندرهای رسانه‌ای هستند که به نظر می‌رسد خود سونی برای نمایش و معرفی اکسپریا ایکس‌زد و اکسپریا ایکس کامپکت، از آنها استفاده خواهد کرد.

براساس تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد هر دو گوشی طراحی نسبتا مشابهی دارند. با این وجود اکسپریا ایکس‌زد به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی مجهز شده است، در حالی که ایکس کامپکت از صفحه نمایش ۴.۶ اینچی بهره می‌برد. براساس شایعات قبلی، سونی روی دو گوشی جدید خود از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسل و پورت یو‌اس‌بی نوع C استفاده کرده است. چندی پیش وب‌سایت سونی در جمهوری چک نام دو گوشی را تایید کرده بود.

عرضه‌ی اکسپریا ایکس‌زد و اکسپریا ایکس کامپکت سونی از روز ۲۴ سپتامبر آغاز می‌شود و هنوز اولین بازارهایی که این دو گوشی وارد آنها خواهند شد، مشخص نیست. درباره‌ی قیمت این دو گوشی اطلاعاتی منتشر نشده ولی بدون شک اکسپریا ایکس کامپکت از برادر بزرگتر خود ارزان‌تر خواهد بود.

امروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی در جریان ایفا ۲۰۱۶، تمامی نقاط تاریک و مبهم پیرامون دو گوشی جدید این غول ژاپنی مشخص خواهد شد. با زومیت و پوشش اخبار لحظه‌ای ایفا ۲۰۱۶ همراه ما باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات