هواوی در رویداد 11 شهریور Mate S2 یا Mate 9 را معرفی نمی کند

یک‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
هواوی به عنوان برترین فروشنده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین، هم‌زمان با رویداد ایفا 2016، مراسمی را برای اول سپتامبر (۱۱ شهریور) ترتیب داده است که برخلاف انتظار کاربران، قرار نیست در نطق اصلی این مراسم از فبلت میت اس 2 یا میت 9 رونمایی شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هواوی رویدادی را برای اول سپتامبر (۱۱ شهریور) رونمایی کرده است که قصد دارد در جریان آن از محصولات جدید خود رونمایی کند. یکی از محصولاتی که کاربران انتظار دارند در این مراسم معرفی شود، نسل جدید فبلت این کمپانی یعنی Mate S2 یا Mate 9 است. ولی به گفته‌ی مدیر اجرایی هواوی، خبری از معرفی این فبلت نیست و هواوی برای ایفا ۲۰۱۶ برندی جدید را برای بازار میان‌رده‌ها در نظر گرفته است.

در حالی که این شخص به هیچ کدام از جزئیات محصول جدید اشاره‌ نکرده، اما گفته است که طی ۲ ماه آینده هواوی قصد دارد از گوشی‌های جدید خط تولید میت همراه با رابط کاربری جدید Emotion UI رونمایی کند.

به هر حال، محصولی که 5 شنبه‌ی هفته‌ی جاری از سوی هواوی معرفی می‌شود، نسل جدید فبلت میت این کمپانی نخواهد بود و احتملا سری جدید از گوشی‌های این غول چینی به نام Nova رونمایی شوند. گفته می‌شود این گوشی‌ها بازار خانم‌ها را هدف قرار داده است و هواوی برای مراسم رونمایی از گوان شیائوتونگ، بازیگر چینی دعوت کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات