اپلیکیشن Drum Pad Machine: ساخت موزیک به صورت مدرن - زوم اپ

جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Drum Pad Machine اپلیکیشنی بسیار جذاب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید بدون هیچگونه دانش یا تخصصی موسیقی های الکترونیک بسازید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

در کنار سازهای رایج و محبوبی مانند گیتار، پیانو یا ویالون سبک دیگری از موسیقی وجود دارد که الکترونیک‌ و دارای حال و هوای جوان پسندانه‌تری است. در این سبک موسیقی کمتر شاهد استفاده از سازهای گیتار یا پیانو هستیم و از صداهای کامپیوتری خاصی برای ساخت این فایل‌ها استفاده می‌شود. Drum Pad Machine اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن یک درام پد کوچک در اختیار خواهید داشت که از خانه‌های کوچک رنگی تشکیل شده و با لمس هر کدام، به یک صدای خاص و متنوع دسترسی خواهید داشت. کافی است تا با انگشت‌های خود خانه‌های رنگی مختلف را لمس کنید تا صداهای جذاب و متنوع با هم ترکیب شده و تشکیل یک موسیقی جالب را بدهند. برای انجام اینکار نیازمند هیچ دانشی نخواهید بود و از آنجایی که نت‌های موسیقی در این برنامه حضور پررنگی ندارند و بیشتر با Drum و Bass سروکار دارید می‌توانید به سادگی و با لمس درست هر خانه به کار با Drum Pad Machine مشغول شوید.

نکته ی مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که به هیچ وجه نباید Drum Pad Machine را دست کم بگیرید و آن را یک اپلیکیشن صرفا سرگرم کننده بدانید چرا که اگر با تخصص و علم کافی به سراغ این اپلیکیشن بروید می‌توانید نتایج فوق‌العاده‌ای را رقم بزنید. برای مثال با جستجوی نام Drum Pad Machine در گوگل یا یوتیوب می توانید ویدیوهایی که توسط افراد حرفه‌ای در این سبک ضبط شده است را مشاهده کنید که با همین اپلیکیشن ساده تا چه حد می‌توان حرفه‌ای و جذاب آهنگسازی کرد. مطمئنا هنگام تماشای ویدیو شاید باور آنکه هرچیزی که می شنوید توسط این اپلیکیشن ساخته شده است کمی سخت باشد اما با کمی تلاش و صرف زمان شما نیز می توانید موسیقی های جذاب در این سبک بسازید. Dubstep, Drum & Bass, Trap, House, Hip-Hop, EDM و Electro سبک هایی هستند که با این برنامه می توانید به ساخت آن ها بپردازید. برای دانلود این برنامه که بیش از پنج میلیون دانلود در پلی استور دارد می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • پشتیبانی از Dubstep, Drum & Bass, Trap, House, Hip-Hop, EDM و Electro
  • کیفیت بسیار بالای صداها و آواهای موجود
  • امکان ضبط صدا

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات