سامسونگ عرضه گلکسی تب اس 3 را در ماه سپتامبر تایید کرد

سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در هفته‌های اخیر شایعاتی منتشر شده بود که رونمایی از گلکسی تب اس ۳ در مراسم اول سپتامبر سامسونگ را پیش‌بینی کرده بودند. پس از انتشار دعوتنامه مراسم ۱۰ شهریور ماه سامسونگ برای رونمایی از گیر اس ۳، حال کره‌ای‌ها عرضه‌ی گلکسی تب اس ۳ را در ماه سپتامبر تایید کرده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر شایعات متعددی منتشر شد که نشان از در راه بودن گلکسی تب اس ۳ داشت. شماری از شنیده‌ها رونمایی از این محصول را طی مراسم سامسونگ در اول سپتامبر یا ۱۱ شهریور ماه پیش‌بینی کرده بودند. حال پس از انتشار دعوتنامه‌ی مراسم سامسونگ برای رونمایی از گیر اس ۳ در روز ۱۰ شهریور یا ۳۱ آگوست، سامسونگ تایید کرده که گلکسی تب اس ۳ نیز در ماه سپتامبر راهی بازار خواهد شد. البته وجود عدد ۳ در تیزر تصویری جدید سامسونگ گمانه‌هایی را در خصوص رونمایی از تبلت سامسونگ در این مراسم مطرح کرده است. در هر صورت انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۳ در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ برلین رونمایی شود.

وب‌سایت سامسونگ در کلمبیا با انتشار تصویری اعلام کرده که گلکسی تب اس ۳ در ماه سپتامبر رونمایی شده و این محصول ماه بعد به همراه گلکسی نوت ۷ در کشور کلمبیا عرضه خواهد شد. هرچند در این پست اشاره‌ای به زمان رونمایی از گلکسی تب اس ۳ نشده، اما انتظار می‌رود سامسونگ از موقعیت موجود طی برگزاری نمایشگاه IFA 2016 استفاده کرده و از تبلت جدیدش رونمایی کند. در این پست اطلاعات زیادی در خصوص ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسل جدید گلکسی تب سامسونگ ارائه نشده، هرچند مواردی نظیر شباهت به نسل پیشین و وجود قابلیت‌های خلاقانه در آن از نکات مثبت ذکر شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات