تماشا کنید: ویدیویی منتسب به آیفون 7 پلاس مجهز به Smart Connector فاش شد

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر و ویدیوی جدیدی منتسب به آیفون ۷ پلاس مجهز به دوربین دوگانه فاش شده که می‌توان Smart Connector را نیز روی آن مشاهده کرد. در این ویدیو شاهد رخ نمایی آیفون ۷ پلاس خاکستری رنگ هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعاتی پیش ویدیوی جدیدی منتسب به آیفون ۷ پلاس اپل فاش شد که نشان از وجود Smart Connector روی این گوشی هوشمند دارد. آیفون ۷ پلاس رویت شده به رنگ خاکستری است.

همانطور که اخبار و اطلاعات پیشین منتشر شده در مورد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شده، می‌توان در این ویدیو نیز مشاهده کرد که شیارهای آنتن از پشت گوشی حذف شده و دوربین دوگانه در پنل پشتی جا گرفته است. همچنین در لبه‌ی پایینی گوشی حذف جک هدفون قابل رویت است، بطوریکه می‌توان دو بلندگو را در قسمت پایینی رویت کرد. از جمله‌ی سایر امکاناتی که انتظار می‌رود آیفون ۷ پلاس با آن‌ها همراه شود باید به نسل جدید تراشه‌ی قدرتمند سری A اپل در کنار سه گیگابایت حافظه‌ی رم و کلید Home لمسی با قابلیت فورس تاچ و شبیه سازی تجربه‌ی فشار در این کلید اشاره کرد.

گمانه‌ها حکایت از این دارد که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل روز ۱۷ شهریور ماه رونمایی شده و پیش فروش این محصولات از روز ۱۹ شهریور آغاز می‌شود. همچنین انتظار می‌رود روز ۲۶ شهریور ماه شاهد عرضه‌ی این محصول به بازار باشیم.

آیفون 7 پلاس

نظر شما در مورد آیفون‌های جدید چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات