آیا ‌آیفون 7 اپل کاربران را نا‌امید خواهد کرد؟

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی تا ارائه آخرین محصول شرکت اپل، یعنی آیفون ۷ باقی نمانده است. اگر‌چه این شرکت و محصولاتش جزو پر‌طرفدار‌ترین‌های بازار تکنولوژی هستند، برخی گمان می‌کنند که آینده خوبی در انتظار آیفون ۷ نیست. آن‌ها این نظریه را بنا به کاهش فروش بی‌سابقه تلفن‌های همراه این شرکت در یک‌سال اخیر داده‌‌اند.
تبلیغات

فروش آیفون نسبت به زمان مشابه در سال قبل با کاهش روبرو بوده است. کاهشی که در حال حاضر برای دو دوره‌ متوالی رخ داده است و باید گفت که شرکت اپل تا پیش از این با چنین کاهش فروشی روبرو نبوده است.  ستیو گراسو، مدیر فروش سازمانی در استوارت فرانکل این نظر را دارد که اپل خواسته‌ها را برآورده نخواهد کرد. او می‌گوید با  وجود این‌که پس از اعلام گزارش مالی سه‌ماهه اول اپل، سهام این شرکت افزایش یافته است و با وجود این‌که بسیاری انتظار ارائه آیفون ۷ اپل را می‌کشند، من آینده این تلفن‌همراه را نا‌امید کننده می‌بینم.

یک گزارش براساس ترافیک وب‌سایت نشان می‌دهد که از سه ‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵ تا سه ‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶، اپل با کاهش حجم ترافیک روبرو شده است.  این کاهش سهم ترافیک وب‌سایت در آمریکا ۴ ٪، در آلمان ۶ ٪  و در انگلستان برابر ۱۰ ٪ بوده است.

iphone 7

سهم ترافیک وب‌سایت گوشی‌های سامسونگ در یک‌سال اخیر و تا پایان سه‌ ماهه دوم سال ۲۰۱۶ رشد داشته است. ۱۰ ٪ افزایش ترافیک در فرانسه، افریقای جنوبی، انگلستان، کانادا و استرالیا مشاهده می‌شود. یکی از کشورهایی که کاهش ترافیک سامسونگ در آن‌ به چشم می‌خورد، کشوری بود که اپل در آن‌ افزایش ترافیک داشته و این کشور عربستان سعودی است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که به لطف آ‌یفون اس‌ای، تلفن‌های همراه ۴ اینچی در کشور‌های فرانسه، کانادا، ژاپن، انگلستان و امریکا پر‌طرفدار باقی ماندند. در این کشور‌ها تلفن‌های همراه ۴ اینچی  سهم ترافیک ۲۰ درصد یا بیشتر را به خود اختصاص می‌دهند. تلفن‌هایی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارای رشد سهم ترافیک وب‌سایت بوده‌اند. این رشد در استرالیا ۳.۵ ٪، آمریکا ۳.۱ ٪ ، آلمان ۲.۸ ٪  و فرانسه ۲.۷ ٪ بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات