مجموعه‌ یخی آموزش رانندگی AMG در آمریکای شمالی

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدارس رانندگی حرفه‌ای AMG جز بهترین‌های جهان است. حال مرسدس بنز و AMG برای رانندگی در شرایط زمستانی و روی برف،‌ منطقه‌ی آمریکای شمالی را در نظر دارد و اقدام به برگزاری مجموعه‌ای مجهز در این مکان کرده‌اند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تا پیش‌ از این علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی AMG باید به کشور سوئد سفر می‌کردند ولی در حال حاضر این شرکت مطرح تولید‌کننده‌ی خودرو‌های اسپرت، محل جدیدی در آمریکای شمالی را برای این کار مدنظر دارد. راه‌اندازی این مسیر یخی در کمپ Gimli Manitoba و با ساخت مسیر موقتی بر روی دریاچه‌ی یخ‌زده‌ی وینیپِگ انجام شده است.

پیتر پیلاک (معاون شهردار ناحیه) در خصوص احداث پیست زمستان مرسدس بنز گفت: «ما از اینکه مرسدس‌بنز، گیملی را به‌عنوان محل زمستانی برنامه‌های خود برگزیده خشنود هستیم و از آن‌ها با آغوش باز استقبال خواهیم کرد. در این دیدار ما می‌توانیم مهمانان خود را با آداب و رسوم این منطقه بیشتر آشنا کنیم و من اطمینان دارم که در ۵ هفته‌ی آینده با اتفاقات مهیجی در این ناحیه روبرو خواهیم بود.»

مدرسه رانندگی AMG

AMG دو برنامه برای ماه فوریه در نظر دارد که شامل ۳ روز رانندگی حرفه‌ای (AMG Winter Sporting Advanced) و ۴ روز رانندگی فوق پیشرفته (Advanced Plus) است. هماهنگی هردوی این برنامه‌ها هم‌زمان در شهر آفالترباخ کشور آلمان و مرسدس‌بنز کانادا صورت پذیرفته است.

در برنامه‌های تدارک دیده شده می‌توانید رانندگی در زمستان را با مدل‌های دیفرانسیل عقب و چهارچرخ‌ محرک مرسدس‌بنزهای AMG تجربه کنید. ناگفته پیدا است که رانندگی و دریفت زدن با محصولات توانمند مرسدس بنز AMG و زیر نظر متخصصان این شرکت، در برف لذتی وصف‌ناپذیر به همراه خواهد داشت.

مدرسه رانندگی AMG
مدرسه رانندگی AMG
مدرسه رانندگی AMG
مدرسه رانندگی AMG
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات