مشخصات گوشی شیائومی Mi Note 2 فاش شد

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات احتمالی فبلت Mi Note 2 فاش شد. گفته می‌شود شیائومی نسل جدید فبلت می نوت خود را در تاریخ ۱۵ شهریور و در سه نسخه معرفی خواهد کرد. برای اطلاع از مشخصات فبلت جدید شیائومی در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شیائومی پرچمدار خود، Mi 5 را در سال جاری میلادی معرفی کرده است. این گوشی در ماه فوریه معرفی شد و مدتی است که روانه‌ی بازار شده است. با این حال به نظر می‌رسد که شیائومی پرچمدار دیگری را نیز در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد که می نوت ۲ نام دارد. گوشی‌های می نوت و می نوت پرو، در ماه ژانویه‌ی سال گذشته معرفی شده‌اند، بنابراین در حال حاضر نیز شیائومی تاخیر زیادی در معرفی می نوت ۲ داشته است. تا کنون شایعات متعددی در خصوص این فبلت منتشر شده است، اما با توجه به نزدیک شدن زمان معرفی آن، بالاخره مشخصات کامل آن در چین فاش شد.

با توجه به اطلاعات فاش شده، فبلت می نوت 2 از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD با شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D و صفحه‌نمایش فورس تاچ بهره می‌برد، اما نسخه‌ای از آن با رزولوشن فول اچ‌دی نیز عرضه خواهد شد. می نوت 2 در سه نسخه عرضه خواهد شد که ارزان‌قیمت‌ترین آنها از ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (به اضافه نمایشگر فول اچ‌دی) بهره خواهد برد. در نسخه‌ی میان‌قیمت آن از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است و در نهایت گران‌قیمت‌ترین نسخه‌ی می نوت ۲ از نمایشگری با طرفین خمیده، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. این فبلت به حسگر اثر انگشت نیز مجهز خواهد بود و احتمالا از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در آن استفاده خواهد شد. در اطلاعات فاش شده، مشخصات دوربین به خوبی مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که دوربین نسخه‌ی استاندارد، ۱۶ مگاپیکسل بوده و دو نسخه‌ی دیگر از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و نمایشگر QHD بهره خواهند برد.

شیائومی می نوت 2

شیائومی یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای می نوت 2 در نظر گرفته و آن را به پورت Type-C USB 3.0 نیز مجهز خواهد کرد. چنانچه اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند، فبلت می نوت 2 را با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۱ خواهیم دید. قیمت نسخه‌‌های مختلف این فبلت ۳۷۶، ۴۵۱ و ۵۲۶ دلار خواهد بود.

مدتی پیش یک تحلیلگر چینی ادعا کرده بود که شیائومی این ماه پرچمدار جدیدی را معرفی خواهد کرد، اگرچه وی در آن موقع نام می نوت 2 را ذکر نکرده بود، اما تقریبا همه‌ی افراد اطمینان داشتند که این فبلت در پایان ماه اوت معرفی خواهد شد. بنابراین چنانچه شایعات اخیر صحت داشته باشند، می نوت ۲ در تاریخ ۱۵ شهریور از راه خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات