بلیط هواپیما و رزرو هتل ها: سفر با تخفیف‌ تابستانی زورق

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
این روزها حتی اگر اهل رزرو آنلاین هتل و پرواز نباشید، حداقل چیزهایی درباره‌اش شنیده‌اید؛ راهی که نیمی از علاقه‌مندان به سفر و گردشگری پیش گرفته‌اند تا راحت‌تر از همیشه دنیا را بگردند. آمارها نشان می‌دهد در عصر ارتباطات، ۹۰ درصد مردم پیش از سفر برای کسب اطلاعات لازم از اینترنت استفاده می‌کنند و ۵۷درصد از آنها خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انتخاب می‌کنند.
تبلیغات

رزرو آنلاین هتل و پرواز چه مزیتی دارد؟

در خانه‌تان نشسته‌اید و قصد سفر می‌کنید، تنها چیزی که می‌خواهید این است که بدون زنگ و تلفن‌کاری و رفت و آمد،‌ یک سفر برای خودتان بچینید. آنلاین می‌شوید و به یک سایت رزرو آنلاین هتل و پرواز سر می‌زنید تا قیمت هتل‌ها و پروازهای مقصدتان را ببینید. قیمت‌ها و همه اطلاعات پرواز و هتل را با هم مقایسه می‌کنید و در چند دقیقه، یک سفر برای خودتان و به انتخاب خودتان برنامه‌ریزی می‌کنید.

اگر تجربه رزرو و خرید حضوری را داشته باشید، دردسرهایش را هم می‌شناسید؛ اطلاعات را تلفنی می‌گیرید و بعد باید شال و کلاه کنید و تا آژانس مورد نظرتان بروید تا خریدتان را قطعی کنید. خریدی که هنوز هیچ تصوری از آن ندارید. هتلی که رزرو کرده‌اید چه امکاناتی دارد؟ جای مطمئنی را برایتان انتخاب کرده‌اند؟ دسترسی‌اش به مکان‌های دیدنی چطور است؟ آیا پروازتان امن و مطمئن است؟ چه میزان بار باید با خودتان ببرید؟ اینها سوال‌هایی‌ست که گاهی تا شروع سفرتان هم بی‌پاسخ می‌ماند. رزرو آنلاین هتل و خرید اینترنتی بلیط هواپیما این خوبی را دارد که همه‌ی گزینه‌ها را خودتان، بدون هیچ چشم واسطی می‌بینید: تصاویر اتاق‌ها، امکانات هتل، اطلاعات جزئی پرواز و قیمت‌ها. بعد هم بدون دردسر و بدون اتلاف وقت، خریدتان را با چند کلیک، به‌صورت آنلاین و با پرداخت ریالی قطعی می‌کنید. یک شروع خوب و راحت، سفر را بسیار دلچسب‌تر می‌کند.

چرا با زورق سفر کنم؟

زورق یکی از بهترین و مطمئن‌ترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل و پرواز است که با این هدف کارش را آغاز کرده که سفر کردن را برای مسافران آسان‌تر و در دسترس‌تر کند. در زورق، امکان انتخاب از بین بیش ۴۰۰ هزار هتل در دنیا و ۹۰۰ ایرلاین با پروازهای داخلی و خارجی را دارید تا سفری را تجربه کنید که خودتان انتخاب کردید و دوستش دارید.

با زورق می‌توانید در راحت‌ترین، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین حالت ممکن، رزرو هتل و خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انجام دهید؛ بلیط پروازهای چارتر داخلی را با ضمانت اعتبار بخرید، بلیط همه پروازهای خارجی و پروازهای داخلی اروپا را با بهترین قیمت بخرید، واچر هتل و بلیط هواپیما را در لحظه دریافت کنید، برای هر سوال و مورد ضروری در طول خرید، پس از آن و حتی در سفر با پشتیبانی ۲۴ ساعته تماس بگیرید و با خیال راحت‌، مقدمات سفر را بچینید و سفر کنید. "قیمت ارزان بلیط‌ها قابل اطمینان است؟"، "وقتی به هتل رسیدیم باید مبلغ دیگری پرداخت کنیم؟"، "اسم ما در لیست هتل و پروازی که خرید کرده‌ایم ثبت شده است؟" و خیلی سوال‌های دیگر که معمولا بعد از خرید ممکن است داشته باشید. پشتیبانی ۲۴ ساعته پس از خرید و در هنگام سفر و امکان مکالمه آنلاین در حین خرید، از امکانات منحصر به فردی‌ست که زورق برای راحتی و اطمینان خاطر در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد.

علاوه بر همه این‌ها، زورق گنجینه بزرگ و کاملی از اطلاعات درباره شهرهای مختلف دنیا برای مخاطبانش دارد که بی‌شک برای هر مسافری، در هر مرحله‌ای -از انتخاب مقصد گرفته تا گشت و گذار در طول سفر- مفید و کارآمد است. این راهنمای سفرها شامل جواب همه سوال‌های شما برای سفرتان است؛ اینکه کدام جاهای دیدنی شهر را ببینم؟ برای خرید کردن، کدام مراکز خرید را بگردم؟ چطور از فرودگاه به هتل برسم؟ چه غذاهایی را در کدام رستوران‌های شهر پیدا کنم؟ چطور ارزان‌تر سفر کنم؟ چطوری بچه‌ها را در سفر سرگرم کنم؟ جمع‌آوری اطلاعات کافی پیش از هر سفری، لازمه‌ی داشتن یک سفر آرام و لذت‌بخش است تا روزهای سفرتان را با یک برنامه و همان‌طوری که می‌خواهید پیش ببرید.

این اطلاعات برای مقاصد پرطرفدار دنیا، به صورت اپلیکیشن‌های اندرویدی راهنمای سفر درآمده تا شما زورق را مثل یک همسفرِ راه‌بلد، در طول سفرتوی جیبتان داشته باشید تا به بهترین شکل و بدون نگرانی از وقت و روزهای سفرتان استفاده کنید. زورق برای رسیدن به هدفش که آسان کردن سفر برای مسافران ایرانی است، هر روز به راه‌های جدید و جدید‌تری فکر می‌کند.

زورق

زورق برای سفر تابستان چه پیشنهادی دارد؟

تابستان، فصل سفر است و روزهای خوب. حرف و بحث سفر، این روزها داغ‌تر از همیشه است. تابستان، برای خیلی‌ها بهترین و شاید تنها فرصت سفرکردن است.

زورق برای راحت و ارزان سفر کردن شما در تابستان پیشنهاد‌های ویژه‌ای دارد. جشنواره تابستانی زورق از اوایل فصل آغاز شده و هر روز پیشنهادهای داغ‌تری دارد. تخفیف‌های مرداد ماه با ۸ درصد تخفیف هتل‌ برای ۸ شهر آغاز شده ؛ تخفیفی که شامل هتل‌های پاریس، بارسلونا، باکو، رم، مسکو، کوالالامپور، پوکت و دبی می‌شود و تا آخر مرداد ماه هم ادامه دارد. به جز رزرو آنلاین هتل با تخفیف ۸ درصدی، می‌توانید منتظر خبر تخفیف‌ها بعدی هم باشید.

حتی اگر نخواهید تابستان سفر کنید، می‌توانید هتلتان را برای سفر در هر وقتی از سال به این ۸ مقصد با تخفیف رزرو کنید که در این صورت، علاوه بر ۸% تخفیف، به دلیل رزرو زودهنگام هم، خودبه‌خود، هزینه هتل برایتان کمتر خواهدبود.  در همه تخفیف‌های ویژه تابستانی زورق این امکان را دارید تا برای هر زمانی از سال رزرو هتل  و خرید بلیط هواپیما را انجام دهید و از امکان تخفیفتان استفاده کنید.

برای اینکه از تخفیف‌‌های زورق برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما باخبر شوید، می‌توانید عضو کانال تلگرام زورق شوید و با دنبال کردن آن، جزو اولین نفرها برای استفاده از تخفیف‌ها باشید و تا قبل از پرشدن ظرفیتِ گزینه‌های مناسب با بهترین قیمت‌ها، رزروتان را انجام دهید.

پایان رپورتاژ اگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات