تماشا کنید: اجرای گوگل پلی استور و اپلیکشن های اندرویدی در سیستم عامل کروم

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگانش به این موضوع اشاره کرد که در آینده‌ی نزدیک امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندروید در سیستم عامل کروم ممکن خواهد شد. حال غول جستجو ویدیویی را از نحوه‌ی اجرای گوگل پلی استور و اپلیکیشن‌های اندرویدی در سیستم عامل کروم نمایش داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگانش به این نکته اشاره کرد که در آینده‌ی نزدیک امکان استفاده از اپلیکیشن‌های اندرویدی در کنار گوگل پلی استور برای کاربران سیستم عامل کروم فراهم خواهد شد. این کمپانی با انتشار ویدیویی از یک کارگاه که در جریان کنفرانس توسعه دهندگان گوگل برگزار شده، نحوه‌ی اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی و گوگل پلی استور را در سیستم عامل کروم نشان داده است. با توجه به اطلاعات ارائه شده به نظر می‌رسد که استفاده از اپلیکیشن‌های اندرویدی روی سیستم عامل کروم بدون مشکل اجرا می‌شود. با وجود قابلیتی به نام Intent در اندروید، اپلیکیشن‌ها می‌توانند به تبادل اطلاعات با یکدیگر بپردازند، حال آنکه این اپلیکیشن‌ها در حالت آفلاین نیز قادر به ارائه‌ی سرویس هستند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که ویدیوی منتشر شده حاصل آزمایشی است که در شرایط ایده‌آل انجام شده است. گمان می‌رود کروم‌بوک‌های رده پایین توانایی لازم را برای اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی نداشته باشند، حال آنکه نبود نمایشگر لمسی نیز نمی‌تواند تجربه‌ای مشابه با گوشی‌هوشمند را در تعامل با اپلیکیشن‌ها در اختیار کاربران قرار دهد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مورد نظر را تماشا کنید.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات