اطلاعات فاش شده جدید از آیفون 7 حذف جک 3.5 میلی متری هدفون را تایید می کند

دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در شایعات مرتبط با آیفون ۷ بارها در مورد حذف شدن یا نشدن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون صحبت شده است. حال بر اساس اطلاعات جدید بدست آمده، ظاهرا این بخش از آیفون ۷ حذف خواهد شد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تا کنون بارها در شایعات مختلف اعلام شده که پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون در آیفون ۷ حذف خواهد شد. بر اساس گزارشی جدید مشخص شده که اپل قصد دارد این بخش را از آیفون‌های امسال خود حذف کند. دلایل مختلفی برای اینکار اعلام شده که از جمله این دلایل می‌توان به افزایش حجم باتری و کاهش ضخامت دستگاه اشاره کرد.

گمانه‌زنی‌ها در چند ماه اخیر در مورد حذف پورت هدفوت زیاد شده است. برخی از افراد بر این باور هستند که حذف جک هدفون یک حرکت غیرقابل پذیرش است و برخی دیگر فکر می‌کنند که با این اقدام اپل قطعا به فکر یک جایگزین بسیار مناسب خواهد بود و قطعا دلیلی بسیار خوب برای حذف این قسمت دارد. در هرحال، برخلاف تصاویر بسیار زیادی که تا کنون از آیفون ۷ منتشر شده، حال یک عکس جدید از این محصول بدست آمده که در آن شایعه حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هذفون تایید می‌شود.

با توجه به تصویر جدید لو رفته از آیفون ۷ ظاهرا خبری از پورت هدفون نیست و در بخش پایینی دستگاه فقط می‌توان پورت لایتنینگ را دید. بخش پایینی دستگاه با توجه به آیفون‌های کنونی محل جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

البته چند نکته بسیار مهم در مورد تصاویر جدید مورد اشاره وجود دارد. با توجه به این عکس‌ها، یک دوربین با شکل جدید به چشم می‌خورد و همانطور که احتمالا می‌دانید در شایعات جدید مرتبط با آیفون ۷ نیز بارها به شکل جدید دوربین اشاره شده و به همین دلیل است که واقعی بودن این عکس‌ها تا حدی قابل تایید است. به نظر می‌رسد که به جای دوربین بیرون زده، از دوربینی استفاده شده که هرچند بیرون زدگی دارد اما از این نظر با نسل کنونی آیفون تفاوت دارد. علاوه بر این شاهد نوارهای جدید مخصوص آنتن هستیم که جایگزین خطوط آنتن قدیمی شده‌اند. حال این خطوط در لیه بالایی و پایینی آیفون به چشم می‌خورند. در زیر می‌توانید تصویر جدید فاش شده از سطح زیرین آیفون ۷ را مشاهده کنید که در آن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون حذف شده است.

آیفون ۷

به نظر می‌رسد به زودی دارندگان آیفون‌های اپل، نیاز به هدفون‌هایی خواهند داشت که از طریق پورت لایتنینگ به گوشی متصل خواهند شد. 

آیا شما با این تغییر موافق هستید؟ به نظر شما حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون چه دلایل دیگری دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات