لیست بهبودهای اعمال شده در پیش نمایش بیلد 14316 از ویندوز 10

پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت امروز نسخه پیش‌نمایش بیلد ۱۴۳۱۶ را از طریق ویندوز اینسایدر منتشر کرد. در این نسخه شاهد رفع مشکلات زیادی هستیم که این موضوع باعث پایداری بیشتر ویندوز ۱۰ می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

مایکروسافت امروز به صورت پیش‌نمایش بیلد ۱۴۳۱۶ ویندوز ۱۰ را از طریق ویندوز اینسایدر منتشر کرد. در این نسخه شاهد برخی قابلیت‌های جدید هستیم و در مقابل، این نسخه مشکلاتی را نیز به همراه آورده است. اما باید توجه داشت که هیچ بیلدی تمام مشکلات را برطرف نمی‌کند. در ادامه می‌توانید با مشکلات برطرف شده از نسخه پیش‌نمایش بیلد ۱۴۳۱۶ از ویندوز ۱۰ را از زبان مایکروسافت مطالعه کنید:

  • مشکلی را که برخی کاربران با چیپست‌های TPM داشتند برطرف کردیم. برای مثال این مشکل در ایسوس زن‌بوک UX31 وجود داشت. به دلیل این مشکل، کاربران با مشکلاتی در زمینه صدا رو به رو بودند و استفاده از ترک‌پد نیز با پرش‌های زیادی همراه بود، که این موضوع به خاطر سیستم یکپارچه سازی که به جای یک بار اجرا شدن در هنگام بوت به طور مداوم در پس زمینه در حال اجرا است.
  • در این بیلد مشکلات Hyper-V و پیکربندی مجازی کارت شبکه را برطرف کردیم. از طریق این مشکل ممکن بود که هشداری را در بخش نوتیفیکیشن در خصوص کارت شبکه مشاهده می‌کردید که X قرمز رنگی بود.
  • رابط کاربری شناور وای‌فای را بهبود دادیم و مشکل محل قرارگیری پسورد تایپ شده را نیز برطرف کردیم. از طریق این مشکل با وارد کردن پسورد، متن ورودی در بخش بالایی قسمت در نظر گرفته شده قرار می‌گرفت و این در حالی بود که باید در مرکز آن نوشته می‌شد.
  • مشکل کرش کردن ویندوز اکسپلورر را در زمانی که به صورت مالتی ویندوز یا تمام صفحه از برنامه‌هایی نظیر پاورپونت یا Remote Desktop استفاده می‌کردید، برطرف کردیم.
  • در بیلد جدید ما مشکل نمایش داده نشدن صفحه تنظیمات در جستجوی کورتانا را بهبود دادیم.
  • ما بخش نوتیفیکیشن ویندوز آپدیت را بروزرسانی کردیم و حال با کلیک روی این نوتیفیکیشن مستقیم به بخش تاریخچه آپدیت منتقل می‌شوید.
  • مشکل دوخته شدن اپلیکیشن دسکتاپ (در ویندوز‌های ۳۲ بیتی) به منو استارت را که گاهی با بروز کردن دستگاه به بیلد جدید اتفاق می‌افتاد برطرف کردیم.
  • مشکل عدم شروع بروزرسانی را که گاهی با انتخاب گزینه‌های Update and Restart و Update and Shut Down اتفاق می‌افتاد برطرف کردیم.

لازم به ذکر است که در بیلد جدید، هیچ یک از مشکلات سرفیس پرو و سرفیس بوک برطرف نشده‌اند. بسیاری از کاربران همچنان منتظر بیلد جدیدی از سوی مایکروسافت هستند تا پایداری را در محصولات بالارده این شرکت نیز ایجاد کند. اما اگر از محصولات دیگری استفاده می‌کنید، در این صورت بروزرسانی جدید شما را راضی خواهد کرد.

کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند از طریق Fast Ring در Windows Insider بیلد جدید را دریافت و روی دستگاه‌شان نصب کنند. اگر این بیلد جدید را دریافت کرده‌اید، سایر مشکلات برطرف شده را با زومیت از طریق بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات