هواوی P9 از ماه آینده در ایران

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هواوی P9 امروز به صورت رسمی در خاورمیانه و در شهر دبی رونمایی شد. سندیپ سایگال(Sandeep Saihgal) نایب رئیس منطقه خاورمیانه هواوی امروز  اعلام کرد که گوشی هواوی P9 از ماه آینده در بازار ایران به فروش می‌رسد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

 امروز طی مراسمی در دبی گوشی P9 هواوی در خاورمیانه با حضور خبرنگاران این منطقه به ویژه خبرنگاران ایرانی رونمایی شد. 

P9

بنا به گزارش خبرنگار زومیت حاضر در دبی، سندیپ سایگال(Sandeep Saihgal) نایب رئیس منطقه خاورمیانه هواوی امروز در مراسم مخصوص رونمایی پرچمدار جدید این شرکت اعلام کرد که گوشی هواوی P9 از ماه آینده در بازار ایران به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان به خرید گوشی جدید و پرچمدار شرکت هواوی باید تا یک‌ماه آینده منتظر حضور این محصول در ایران باشند. قیمت P9 پرچمدار جدید شرکت هواوی در ایران هنوز مشخص نشده است.

تلفن هوشمند هوآوی P9 از پردازنده Kirin 955 هشت هسته‌ای بهره می‌برد که به ۴ هسته‌‌ی پردازشی Cortex-A72 با فرکانس پردازشی ۲.۵ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی پردازشی Cortex-A53 با فرکانس پردازشی ۱.۸ گیگاهرتز مجهز است.

در کنار این پردازنده ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و نیز ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است. صفحه‌نمایش بکار گرفته شده در P9 از نوع IPS-NEO LCD بوده و کیفیت فول اچ‌دی را ارائه می‌دهد.

این گوشی‌ هواوی در رنگ‌های رزگلد، خاکستری، طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود. نسخه‌ی پایه‌ی هوآوی P9 با قیمت ۵۹۹ یورو و هواوی P9 نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی/۴ گیگابایت رم ۶۴۹ یورو در اروپا عرضه شده است.

P9
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات