زوم‌اَپ: اپلیکیشن رسمی وب سایت APKpure برای گوشی های اندروید

یک‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
APKPureApp اپلیکیشنی برای دانلود جدیدترین اپلیکیشن‌های اندروید است که توسط آن می توانید امکانات فوق العاده‌ی وب سایت Apkpure را در گوشی اندرویدی خود در اختیار داشته باشید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

 چندی پیش در زومیت وب سایت فوق العاده‌ی APKPure را برای دانلود از پلی استور که برای کاربران ایرانی وب سایتی ناشناس بود را معرفی کردیم که بعد از آن نیز شاهد بازخورد فوق العاده‌ی آن در بین سایت‌ها و کاربران فارسی زبان بودیم. اگر با این وب سایت کاربردی و کارایی آن آشنا نیستید پیشنهاد می کنیم پست معرفی آن را در زومیت بخوانید. این وب سایت علاوه بر تمام ویژگی‌های فوق العاده‌ای که در خود داشت، مدتی است اپلیکیشن خود را نیز منتشر کرده است که با نصب آن می توانید امکانات این سایت را، در کنار امکان بروزرسانی اپلیکیشن‌های نصب شده در اختیار داشته باشید. APKPure روزانه میزبان میلیون‌ها کاربر است و تقریبا غیر ممکن است که برنامه‌ای را در آن جستجو کنید و نتیجه‌ی مورد نظرتان را پیدا نکنید ضمن آنکه بر اساس استفاده و تجربه‌ی شخصی نویسنده بروزرسانی‌های منتشر شده برای اپلیکیشن‌ها در پلی استور، در کسری از ثانیه در APKPure نیز قابل دریافت هستند. در واقع نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که اپلیکیشن APKPure نه تنها نسخه‌ی موبایلی وب سایت آن است، بلکه یک مارکت کامل نیز به حساب می‌آید چرا که لیست اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی مورد بررسی APKPure قرار خواهد گرفت و همانند مارکت پلی استور، در صورت وجود بروزرسانی می‌توانید اپلیکیشن‌های خود را آپدیت کنید.

بخش جستجوی APKPure نیز فوق العاده بهینه طراحی شده است به طوری که با جستجوی نام یا آیدی اپلیکیشن‌ها، می‌توانید به راحتی هر چه تمام‌تر اپلیکیشن مورد نظر خود را پیدا کنید. همانطور که مطلع هستید پلی استور مدت‌ها است که در ایران قابل استفاده نیست و حتی در روزهای اخیر نیز که لینک و عکس‌های آن برای کاربران ایرانی قابل دسترس شده‌اند، همچنان بیش از نیمی از اپلیکیشن‌ها پیام "Not For Your Country" را نمایش می‌دهند. توسط APKPure می‌توانید یک جایگزین شایسته برای پلی استور در اختیار داشته باشید که علاوه بر آنکه مشکلی در نمایش عکس‌ها ندارد، تمام اپلیکیشن‌های آن، حتی اپلیکیشن‌های مخصوص یک کشور خاص نیز قابل دانلود خواهند بود. اگر به خاطر داشته باشید یکی از ویژگی‌های فوق العاده‌ی وب سایت APKPure ارائه‌ی فایل Xapk از بازی‌های دیتا دار بود که به کمک آن می توانستید بازی و دیتا را به صورت یکجا دانلود کنید و توسط اپلیکیشن مخصوص مدیریت فایل‌های XAPK به نصب آن‌ها بپردازید. خوشبختانه این اپلیکیشن نیز با اپلیکیشن APKPure ادغام شده است و از منوی کناری مارکت APKPure می‌توانید به سادگی به نصب فایل دانلود شده بپردازید. در تب Updates نیز هر اپلیکیشن نصب شده در گوشی شما که دارای نسخه‌ی جدیدتری در APKPure باشد به شما نمایش داده خواهد شد که می توانید به سادگی به آپدیت کردن برنامه‌ها و بازی‌های خود بپردازید.

برای دانلود می توانید از این لینک استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات