هر آنچه سونی به نمایشگاه MWC 2016 آورد

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
سونی همچون سال‌های گذشته در کنگره‌ی جهانی موبایل حاضر شد و از سری جدیدی با نام Xperia X رونمایی کرد. ژاپنی‌ها سه گوشی جدید را در این سری معرفی کردند. ظاهرا پرچمدار امسال سونی نیز اکسپریا زد 6 نخواهد بود و آن گوشی نیز در سری ایکس اکسپریا جای خواهد گرفت. در ادامه مروری بر مهم‌ترین رویدادهای سونی در MWC 2016 خواهیم داشت.
تبلیغات

 سونی در کنگره‌ی جهانی موبایل از سه گوشی پایین‌رده و میان‌رده با نام‌های Xperia X، Xperia XA و Xperia X Performance در رنگ‌بندی متنوع رونمایی کرد. این سه گوشی همچنان از همان زبان طراحی آمنی‌بلنس بهره می‌برند؛ اما این بار در اکسپریا زد پرفورمنس شاهد استفاده از پوشش فلزی به جای شیشه‌ای هستیم. نکته‌ی جالب توجه درباره‌ی مدل Xperia XA، استفاده از نمایشگر لب‌به‌لب و بدون حاشیه در طرفین است که ظاهر خاصی را به این گوشی بخشیده و احتمالا نوید آن را می‌دهد که شاید در پرچمدار امسال سونی نیز شاهد استفاده از چنین طراحی باشیم. 

تمرکز سونی در سری ایکس روی طراحی، باتری و دوربین گوشی بوده است و با معرفی فناوری‌های جدید، این شرکت ژاپنی قصد داشته تا بخش‌های مذکور را بهبود ببخشد. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی این گوشی فوکوس هیبریدی خودکار سریع همانند پرچمداران سونی داشته و حالا مجهز به فناوری جدیدی با نام Predictive Hybrid Autofocus شده است که مسیر سوژه را تشخیص داده و با توجه به آن سعی می‌کند تا روی سوژه‌های متحرک فوکوس بهتری داشته باشد. شگفتی‌ها در مورد دوربین به اینجا ختم نمی‌شوند؛ چرا که این دوربین دارای زوم ۵ برابری بوده و حداکثر حساسیت ISO آن ۱۲۸۰۰ است. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای حسگر ۱۳ مگاپیکسلی است.

علاوه بر این‌ها سونی در کنگره‌ی جهانی موبایل یک پروژکتور هوشمند معرفی کرد که توانایی پخش تصاویر تعاملی را بر روی سطوح دارد. این پروژکتور در حال حاضر یک طرح مفهومی است؛ اما سونی وعده داده که این محصول به زودی وارد بازار خواهد شد.

کلیه‌ی مطالب مرتبط با سونی در MWC 2016 را در ادامه مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات