تماشا کنید: ویدیوی اختصاصی زومیت از غرفه اچ تی سی در MWC 2016

سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی در نمایشگاه امسال علاوه بر گوشی‌های هوشمند، هدست واقعیت مجازی وایو را به نمایش عموم گذاشته است.
تبلیغات

با توجه به اینکه بخش اعظمی از نمایشگاه موبایل بارسلون امسال زیر سایه معرفی گلکسی اس ۷ و جی ۵ ال جی قرار گرفته، اما کمپانی‌های نظیر اچ‌تی‌سی نیز در این گردهمایی جهانی حضور داشته و محصولات خود را که اغلب شامل گوشی‌های هوشمند میان‌رده است، رونمایی کردند. اما همه چیز در مورد اچ تی سی به رونمایی از یکی از بهترین گوشی های میان‌رده محدود نشده و امسال شاهد اختصاص بخشی از غرفه‌ی این کمپانی به هدست واقعیت مجازی وایو بودیم.

همانطور که اشاره کردیم اچ‌تی‌سی در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون چندین گوشی ‌هوشمند میان‌رده را نیز معرفی کرد که شامل وان ایکس ۹، دیزایر ۸۲۵، دیزایر ۶۳۰ و دیزایر ۵۳۰ می‌شود. شاید جالب‌ترین گوشی‌ هوشمند معرفی شده توسط اچ‌تی‌سی در نمایشگاه امسال را بتوان ایکس ۹ خواند که از وجود یک نمایشگر ۵.۵ اینچی در کنار تراشه‌ی هلیو ایکس ۱۰ مدیاتک و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا همچون سال گذشته پرچمدار خود را که انتظار می‌رود وان ام ۱۰ نام بگیرد، در جریان مراسمی اختصاصی رونمایی کرده و پس از آن روانه‌ی بازار کند. اما مهم‌ترین موضوع در مورد این کمپانی را باید لزوم تغییرات در آن خواند که این کمپانی را به سوی حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی و مخصوصا هدست واقعیت مجازی سوق داده است. باید دید که در آینده چه سرنوشتی در انتظار HTC است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات