لپ تپ لنوو یوگا 710 با نمایشگر ۱۱ و ۱۴ اینچی معرفی شد

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
لنوو با معرفی دو محصول جدید در کنگره موبایل بارسلون (MWC 2016) به گسترش بیش از پیش طیف لپ‌تاپ‌های لمسی یوگای خود پرداخته است. Yoga 710 در دو مدل ۱۱ و ۱۴ اینچی و با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت عرضه خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با اینکه دو لپ‌تاپ جدید معرفی شده توسط لنوو نام یکسانی دارند، مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها با هم متفاوت است؛ به‌طوری‌که مدل ۱۴ اینچی قدرتمندتر از نمونه‌ی ۱۱ اینچی است.

لپ‌تاپ Yoga 710 لنوو با سایز صفحه‌ی ۱۴ اینچ از رزولوشن Full HD و صفحه‌ی لمسی برخوردار خواهد بود و در بهترین حالت از پردازنده‌ی نسل ششم Core i7 اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD بهره خواهد برد.

ازآنجاکه لنوو در لپ‌تاپ مذکور از گرافیک GeForce 940MX انویدیا استفاده کرده است، این دستگاه برای کسانی که علاقه دارند روی لپ‌تاپ‌های کوچک و سبک هم به انجام بازی بپردازند مناسب خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به داشتن یک جفت بلندگوی JBL دالبی، وب‌کم ۱ مگاپیکسلی و طیف وسیعی از درگاه‌های ارتباطی اشاره کرد.

نسخه‌ی ۱۱ اینچی یوگا 710 هم از صفحه‌ی لمسی برخوردار بوده و از لحاظ ظاهری شبیه نسخه‌ی ۱۴ اینچی است؛ اما پردازنده‌ی آن از سری Core M5 اینتل بوده و پردازنده‌ی گرافیکی مجزا ندارد. لنوو در این مدل هم از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD استفاده کرده است. قیمت مدل ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ از ۷۹۹ دلار شروع شده و از ماه جولای برای خرید دردسترس خواهد بود. مدل ۱۱ اینچی نیز با قیمت ۴۹۹ دلار از ماه جولای به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این لپ‌تاپ را مشاهده می‌کنید:

لنوو یوگا 710
لنوو یوگا 710
لنوو یوگا 710

نظر شما راجع به لپ‌تاپ‌های لمسی، مخصوصاً لپ‌تاپ‌های لمسی یوگا لنوو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات