تلفن‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از سیستم‌ خنک کننده مایع بهره می‌برند

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
طبق اعلام شرکت سامسونگ در مراسم معرفی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، این تلفن‌ها از سیستم‌ خنک کننده‌ی مایع استفاده خواهند کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 ساعاتی پیش سامسونگ در جریان مراسم Unpacked از پرچداران جدید خود، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را رونمایی کرد. همانطور که می‌دانید این دو تلفن به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید ۶.۰ مارشمالو عرضه خواهند شد. بنابراین این موضوع به مفهوم آن است که دو تلفن یاد شده از قابلیت‌های گرافیکی API وولکان (Vulcan) نیز بهره خواهند برد؛ اما سامسونگ تنها به این API اکتفا نکرده و قابلیت‌‌ها و ابزارهای جدیدی را نیز به منظور بهبود هر چه بیش‌تر تجربه‌ی بازی در پرچمداران خود، به این دستگاه‌ها اضافه کرده است.

شرکت سامسونگ در جریان این مراسم اعلام کرد که پرچمداران جدید خود را به سیستم‌ خنک‌‌کننده‌ی مایع مجهز کرده است. به طور قطع وجود این سیستم از داغ شدن بیش از حد تلفن در استفاده‌های سنگین جلوگیری خواهد کرد.

سامسونگ همچنین در این مراسم از شرکت بازی‌سازی Epic Games نیز دعوت کرده بود تا قابلیت‌ها و توانایی‌های API جدید را در بازی‌های آینده به نمایش‌ گذارد. طبق اعلام سامسونگ، تلفن‌های هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به همراه یک پک‌ بازی با امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای رایگان تا سقف ۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

با توجه به بهره‌گیری پرچمداران جدید سامسونگ از پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ و اکسینوس ۸۸۹۰ و قابلیت‌های گرافیکی اندروید مارشمالو، احتمالا عملکرد آن‌ها در بازی و برنامه‌های سنگین بسیار عالی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات