امکان اشتراک گذاری مکانی سامسونگ گلکسی اس ۷

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی اس 7 و اس 7 اج، پرچمداران جدید سامسونگ با قابلیت‌های نرم‌افزاری متعددی عرضه خواهند شد که می‌توان به امکان اشتراک‌گذاری سریع موقعیت جغرافیایی اشاره کرد. برای آشنایی با این قابلیت با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قابلیت‌های نرم‌افزاری متعدد و سخت‌افزار پیشرفته‌ی گلکسی اس ۷ تنها بخشی از نوآوری پرچم‌دار جدید سامسونگ است. امکانات زیادی در طی کنفرانس اختصاص سامسونگ ناگفته ماند. همکاری سامسونگ با شرکت گلیمپس (Glympse) در اشتراک موقعیت جغرافیایی کاربر، یکی از قابلیت‌های ناگفته‌ی اس ۷ و اس ۷ اج است. با کمک این ویژگی کاربران قادر خواهند بود تا به وسیله‌ی سرویس گلیمپس و ازطریق حالت رانندگی یا ویجت مکان‌های من (My Places) موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند.

در حالت رانندگی سامسونگ گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، کاربران امکان اشتراک‌گذاری مکان خود را ازطریق دستورها صوتی و دکمه‌های بزرگ‌تر مخصوص این حالت، خواهند داشت. ویجت مکان‌های من نیز امکان اشتراک‌گذاری لحظه‌ای موقعیت مکانی را برای مدتی معین و مخاطبان خاص، فراهم می‌کند.

با استفاده از این قابلیت به‌راحتی و با خاطری آسوده می‌توانید برای بازه‌ی زمانی معینی اطلاعات مکانی خود را به اشتراک بگذارید. تمامی اپلیکیشن‌های لازم، از قبل روی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج نصب شده‌اند و برای استفاده از این سرویس احتیاج به انجام اقدام خاص یا نصب اپلیکیشن ندارید.

نظر شما در رابطه با قابلیت به اشتراک‌گذاری سریع موقعیت مکانی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات