مای‌ اپس و تجربه بی نظیر دسترسی نامحدود به موسیقی

سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در مای اپس، جدیدترین موزیک‌ها را تنها با پرداخت ۴۹۰۰ تومان برای یک ماه به همراه ۱۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول نامحدود گوش کنید.
تبلیغات

امروزه با رشد تکنولوژی و گرایش مردم به استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها از یک سو و همچنین افزایش تنوع این ابزار در بازار از سویی دیگر، باعث شده تا تلفن‌­های همراه نقش بسزایی در زندگی مدرن مردم داشته باشند. همچنین افزایش عرضه‌ی محصولات دیجیتالی اعم از برنامه‌های کاربردی، بازی‌های موبایل، موسیقی، فیلم و سریال مرتبط با این دستگاه­‌ها، دریچۀ جدیدی از زندگی به‌نام "زندگی دیجیتال" را به روی ما گشوده و بدین­‌وسیله، آرزوی سال‌های نه‌چندان‌ دور گذشته تحقق یافته و محتوای دیجیتال اعم از فیلم و موسیقی در هر زمان و هر مکان، راحت‌تر از گذشته قابل دسترس است.

مای اپس، نخستین مدیا استور (موزیک، ویدیو و برنامه؛ همه روی یک اپلیکیشن) کشور است که گام در این دنیای جدید گذاشته و تمام توان خود را برای ارایه مجموعه‌ای کامل از محتوای دیجیتال به‌کار گرفته است. هدف مای اپس این است که بتواند تمام نیازهای مشترک در حوزه محتوا را یک‌جا مرتفع کند. همچنین، همکاری نزدیک با اپراتور همراه اول (استفاده از اینترنت رایگان همراه اول برای مشترکان مای ­اپس، و پرداخت آسان هزینۀ محتوا برای مشترکان از طریق قبض) باعث شده تا مای اپس طرفداران ویژۀ خود را در این دنیای جدید داشته باشد. مای اپس با ارایه سرویس‌های جذاب و متفاوتی مانند نامحدود گوش کن، نامحدود ببین و ... سعی دارد تا دسترسی مردم به محتواهای دیجیتال را راحت‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر کند.

در این‌جا قصد داریم تا شما را با یکی از سرویس‌های دوست‌داشتنی این اپلیکیشن قدرتمند آشنا کنیم؛ سرویسی به نام "نامحدود گوش کن."

سرویس "نامحدود گوش کن"

سرویس "نامحدود گوش کن"، با وجود گذشت مدت کوتاهی از زمان آغاز به‌کار، توانسته جایگاه خود را به‌عنوان یکی از  بهترین‌ سرویس‌های محتوای موسیقی در  بازار ایران تثبیت کند. در این سرویس، کاربر تنها با پرداخت ۴۹۰۰ تومان، قادر خواهد بود تا به‌صورت بی‌نهایت از مجموعۀ بی‌نظیر و خاص آثار موسیقی موجود در اپلیکیشن مای اپس به مدت یک ماه لذت ببرد.

هزینۀ کم، در مقابل تنوع فوق‌العاده آثار عرضه‌شده و همچنین اینترنت رایگان همراه اول برای دانلود یا گوش دادن موزیک‌ها، از عمده‌ترین دلایل جذابیت این سرویس هستند که کاربر را به اشتراک، و همچنین تمدید مجدد سرویس ترغیب می‌کنند.

مای اپس

چرا در مای اپس همه برنده‌ایم؟

  • خوانندگان، موسیقی‌دانان، ترانه‌سراها و ناشران محصولات صوتی، محصولات‌شان را مستقیم و قانونی برای فروش عرضه خواهند کرد
  • کاربران، خدمات ارزان و متنوع را به‌راحتی دریافت خواهند کرد
  •  مای اپس، افتخار این را خواهد داشت که نقش کوچکی در آشنایی و ارتباط هنرمندان و مخاطبان‌شان و حمایت از عرضه قانونی محصولات فرهنگی و هنری داشته باشد

این‌گونه است که مای اپس، بستری فراهم آورده تا طرفداران موسیقی و آثار صوتی بتوانند از خوانندگان و هنرمندان محبوب خود حمایت کنند.

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک و دانلود این اپلیکیشن، از امکانات فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید.

توجه داشته باشید که با معرفی مای اپس به دوستان خود در شبکه‌های مجازی (از قسمت اعتبار رایگان و به اشتراک‌گذاری کد مخصوص به خود) تا اطلاع ثانوی، می‌توانید از هدیه ۵۰۰۰ تومانی مای اپس بهره‌مند شوید. بدین معنی که به تعداد دوستان مای اپسی خود، اعتبار هدیه ۵۰۰۰ تومانی دریافت خواهید کرد؛ پس معرفی مای اپس را فراموش نکنید.

مای اپس

پایان رپورتاژ آگهی/. 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات