نتایج بنچمارک گیک بنچ اسنپدراگون 835 فاش شد

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
پردازنده پرچم‌دار کوالکام برای سال ۲۰۱۷ اسنپدراگون 835 نام خواهد داشت. حال نتایج بنچمارک این پردازنده منتشر شده است که نشان از بهبود عملکرد جزئی نسبت به قبل دارد.
تبلیغات

کوالکام که یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان پردازنده‌های گوشی هوشمند در دنیا است، به‌تازگی تراشه‌ی جدید خود با نام اسنپدراگون ۸۳۵ را معرفی کرده است و حتی دیروز شاهد انتشار توییتی از سوی این کمپانی نیز بودیم که وعده‌ی می‌داد در نمایشگاه CES 2017 اطلاعات بیشتری از اسنپدراگون ۸۳۵ منتشر خواهد شد؛ اما به نظر می‌رسد برای کسب اطلاعات بیشتر نیاز به صبر کردن زیاد نیست، چرا که به‌تازگی نتایج بنچمارک اپلیکیشن گیک‌بنچ این پردازنده فاش شده است.

نتایج گیک بنچ

این نتایج با استفاده از گوشی Essential FIH-PM1 با ۴ گیگابایت رم به دست آمده است که مجهز به اندروید ۷ و دارای پردازنده‌ای از کوالکام با هشت هسته و فرکانس کاری ۱.۹۵ گیگاهرتز است. البته در این بین نامی از اسنپدراگون ۸۳۵ برده نشده ولی ARM 81 کد شناسایی پردازنده‌ی جدید کوالکام است و تأیید می‌کند که این تراشه همان اسنپدراگون ۸۳۵ است.

اسنپدراگون ۸۳۵ توانسته است در عملکرد تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۸۴۴ به دست آورد که در قیاس با اسنپدراگون ۸۲۱ در وان پلاس ۳ تی و کرین ۹۶۰ که در میت ۹ قرار داده شده است، بهبود چشمگیری نشان نمی‌دهد؛ اما در بخش پهنای باند مموری و تأخیر مموری، اسنپدراگون ۸۳۵ بهترین عملکرد را داشته است.

نتایج گیک بنچ
نتایج گیک بنچ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات