لنوو از مانیتورهایی با حاشیه بسیار کم رونمایی کرد

جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مانیتورهای جدید لنوو، P24h و P27h که در ابعاد ۲۳.۸ و ۲۷ اینچ رونمایی شده‌اند؛ به ترتیب با قیمت‌های ۲۵۹ و ۳۲۹ دلار روانه بازار خواهند شد.
تبلیغات

دو مانیتور جدید سری ThinkVision لنوو، P24h و P27h، دارای پنل IPS هستند و از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با حاشیه بسیار کم بهره می‌برند. کوچک‌ترین مدل دارای ابعاد ۲۳.۸ اینچ و مدل بزرگ‌تر دارای ابعاد ۲۷ اینچ است.

انتظار می‌رود هر دو مانیتور لنوو در ماه مارس سال ۲۰۱۷ به قیمت‌های ۲۵۹ و ۳۲۹ دلار عرضه شوند. بر اساس گزارش مسئولان لنوو، مانیتورهای جدید از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برند و برای عکاسان، طراحان گرافیکی و کاربران دیگر که به دقت رنگ و جزئیات تصویر اهمیت می‌دهند، مناسب هستند. جالب است بدانید که این مانیتورها از درگاه USB نوع C نیز پشتیبانی می‌کنند.

طراحی زیبا و به طور خاص، وجود حاشیه بسیار کم باعث می‌شود مانیتورهای جدید لنوو برای استفاده از چند مانیتور به‌صورت هم‌زمان نیز ایده‌آل باشند. از نظر ارتباطات در مانیتورهای جدید لنوو، ۵ درگاه دیجیتال دیسپلی و ۴ درگاه USB قرار دارد تا کاربران بتوانند با توجه به تنظیماتی که مدنظر دارند، از مانیتورهای جدید لنوو استفاده کنند.

مانیتور لنوو

از دیگر مشخصات مانیتورهای جدید لنوو می‌توان به سرعت پاسخگویی ۶ میلی‌ثانیه، صفحه نمایش مات که مانع انعکاس نور می‌شود، درگاه USB 3.0 و دو درگاه HDMI اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات