شرکت محاسب ارقام خاورمیانه اولین سمینار تخصصی خود را در حوزه دیتا سنتر برگزار کرد

سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت محاسب ارقام خاورمیانه با هدف معرفی فناوری‌های نوین در حوزه دیتا سنتر سمیناری تحت عنوان MASD1 2016 در تاریخ بیست و سوم آذر ماه در تالار همایش‌های هتل پارسیان انقلاب از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۴:۳۰ برگزار کرد.
تبلیغات

در این سمینار تخصصی موضوعات با سه سرفصل  Programmable Fabric with VXLAN/EVPN و Data Center Mobility و Cisco Application Centric Infrastructure ارایه شد.

شرکت محاسب ارقام خاورمیانه به پشتوانه تجربه و حضور مدیران توانمند در حوزه دیتا سنتر و با هدف ارایه تکنولوژی روز دنیا در این حیطه به عنوان یک شرکت بهینه ساز در ایجاد ارزش افزوده و همسو با استانداردهای روز دنیا قابلیت ارایه خدمات مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی و پشتیبانی و بهبود عملکرد مراکز داده را دارا بوده و به سبب سابقه اجرایی و عملکرد قوی در پروژه‌های متعدد توانایی ارایه خدمات تخصصی مطلوب به سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی را دارا است .

شرکت محاسب ارقام خاورمیانه همدوش با سایر شرکای تجاری خود در چشم انداز سازمانی ، حضور خود را در حوزه دیتا سنتر پررنگ تر نموده و به صورت متمرکز با برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی مرتبط ، همسو با استراتژی های اتخاذ شده اقدام به فعالیت می‌کند.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سمینار MASD1 می‌توانند با آدرس ایمیل: seminar@mdcco.ir  مکاتبه کنند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات