آیا اپل واچ بعدی نمایشگر گرد خواهد داشت؟

جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اپل به‌تازگی پتنتی ثبت کرده است که در آن جزئیات ساعت هوشمندی با نمایشگر گرد دیده می‌شود.
تبلیغات

سال گذشته در حالی که کمپانی‌های سازنده ساعت هوشمند به سمت ساخت محصولاتی با نمایشگرهای گرد می‌رفتند؛ اپل ساعت هوشمندی ساخت که از نمایشگر مستطیل شکل بهره می‌برد.

اپل واچ به‌سرعت تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار شد و توانست به بازار ساعت هوشمند جان دوباره‌ای بدهد. در اپل واچ 2 نیز از نمایشگر مستطیل شکل استفاده شد؛ هر چند به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در نسل بعدی اپل واچ از صفحه نمایشگر گرد استفاده کند.

احتمال وقوع چنین اتفاقی زمانی رنگ واقعیت به خود گرفت که مطلع شدیم اپل به‌تازگی پتنت جدیدی ثبت کرده است و در آن جزئیات ساعت هوشمندی با صفحه نمایشگر گرد وجود دارد.

طبق اطلاعات موجود در پتنت، محصول احتمالی اپل از نمایشگری برخوردار خواهد بود که در ساعت‌های هوشمند کمپانی‌های رقیب اپل مشاهده کرده بودیم.

طبیعتا زمانی که کاربران علاقه‌مند به خرید ساعت هوشمند با نمایشگر گرد باشند، ثبت چنین پتنتی توسط اپل کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ همچنین اگر اختیاری که اپل برای شخصی‌سازی ساعت هوشمند به کاربران داده بود در نظر بگیریم، احتمال استقبال شدید خریداران از اپل واچ بعدی بسیار خواهد بود.

از نکات دیگر پتنت، استفاده اپل از تمام ظرفیت نمایشگر است؛ ظاهرا این شرکت قصد دارد نمایشگری تولید کند که تقریبا هیچ فضایی در آن بدون استفاده باقی نماند.

در هر صورت باید ذکر کنیم که ثبت یک پتنت به معنی رسیدن آن محصول به مرحله تولید انبوه نیست و ممکن است چنین ساعت هوشمندی تولید نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات